چه کارهایی شما را از چشم بقیه می اندازد؟

همه افراد دارای خط قرمز‌ها و چارچوب‌هایی در زندگی شان هستند که اگر شما از آن‌ها رد شوید و رفتار شما دور از ادب و شخصیت یک فرد محترم باشد باعث می‌شود که شما در چشم اطرافیانتان و دیگران خراب شوید.

به گزارش رکنا ، همه افراد دارای خط قرمز‌ها و چارچوب‌هایی در زندگی شان هستند که اگر شما از آن‌ها رد شوید و رفتار شما دور از ادب و شخصیت یک فرد محترم باشد باعث می‌شود که شما در چشم اطرافیان تان و دیگران خراب شوید و دیگر شما را به جمع‌های خود راه ندهند. برخی از رفتار‌ها از چارچوب‌های اخلاقی بسیار زشت و زننده هستند و افراد با دیدن این رفتار‌ها در یک شخص او را طرد می‌کنند.

داشتن این رفتار‌ها و ویژگی‌ها در یک فرد می‌تواند از او چهره‌ای منفور و غیر اجتماعی در چشم دیگران بسازد اصلاح این رفتار‌ها و رعایت آداب اجتماعی در برخورد با دیگران می‌تواند تاثیر مثبت بسزایی در محبوبیت شما داشته باشد. همچنین دانشمندان ثابت کرده اند که اولین برخورد و احساسات در افراد در طی ۷ ثانیه اول ارتباط به وجود می‌آید و می‌تواند تاثیر زیادی بر روی دیدگاه دیگران نسبت به شما داشته باشد.

اما کدام رفتار‌ها هستند که می‌توانند شما را در چشم دیگران بی ارزش و خراب کنند.

۱. شل دست دادن:

افرادی که به آرامی و بسیار شل دست می‌دهند افرادی منزوی، خجالتی و بی اشتیاق هستند.

۲. افرادی که در طی صحبت کردن آدامس می‌جوند:

این رفتار نشان دهنده نابالغ بودن و خودمختار و بی فرهنگ بودن فرد است.

۳. ارتباط چشمی بسیار مستقیم:

ارتباط چشمی با فرد مقابل امری بسیار مهم برای جذب افراد است، اما هنگامی که نگاه کاملا خیره باشد فرد مقابل عذب می‌کند و منجر به فرار کردن او می‌شود.

۴. بازی با موها:

زن‌ها به طور عمده ۱۸ بار در طول روز با مو‌های خود بازی می‌کنند، اما بازی کردن با مو‌ها در هنگام صحبت با دیگران می‌تواند پیام‌های منفی داشته باشد و فرد مقابل احساس کند شما به حرف‌های او گوش نمی‌دهید و یا از صحبت کردن با او خسته شده اید.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 668894 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟