افزایش 13 درصدی فروش بلیت اینترنتی

به گزارش رکنا، حمیدرضا شهرکی ثانوی مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با اشاره به اینکه ستاد سفر از 25 اسفند ماه فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: امسال با برنامه ریزی های صورت گرفته فروش اینترنتی بلیت ها 15 روز زودتر آغاز شد به طوری که میزان فروش بلیت تاکنون نسبت به سال گذشته بیش از 13 درصد افزایش داشته است.
مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور ادامه داد: امسال برای افزایش رضایتمندی مسافران و نظارت بیشتر بر مجموعه های خدمات بین راهی، مدیر پاسخگو در همه مجموعه های بین راهی مستقر شد.
وی به وجود 660 راهدارخانه در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: 12 هزار و 500 راهدار در این راهدارخانه ها حضور دارند و همچنین بیش از 2 هزار و 100 گشت راهداری در جاده های سراسر کشور مشغول به خدمات رسانی هستند.
شهرکی ثانوی خاطرنشان کرد: امسال برای نخستین بار بیش از 700 اکیپ امداد تعمیراتی در کنار امداد خودروها به خودروهای در راه مانده کمک خواهند کرد.
مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور همچنین از راه اندازی نرم افزار موبایلی همراه 141 خبر داد و بیان کرد: در این نرم افزار نقشه گرافیکی ترافیک، مسیریاب، اخبار خاص، سامانه انتقادات و پیشنهادات و دوربین های نظارت تصویری تعبیه شده است.
وی افزود: یکی دیگر از ویژگی های اساسی این نرم افزار موبایلی دستگاه تردد شمار است که میزان ترافیک و سرعت حرکت خودروها را نمایش می دهد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 252784 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟