واکنش تند و عجیب عزیزی: بختیار کیست؟ جواب فنچ ها را نمی دهم!

خداداد عزیزی در خصوص اتفاقات بعد از بازی با فولاد اظهار داشت: هرچه از روز بازی می‌گذرد آرام‌تر می‌شوم و خوشحالم که حقایق مشخص می‌شود.

وی افزود: ما واقعیت را گفتیم ولی به خیلی‌ها برخورد فقط به این دلیل که گفتیم آن صحنه پنالتی نبوده است.

سرمربی سیاه جامگان در خصوص اینکه سختی‌های زیادی را برای بازگشت تیمش از اهواز به مشهد کشید گفت: متأسفانه پرواز شب بازی ما کنسل شد و یک عده دیروز به مشهد آمدیم و یک گروه هم بامداد امروز رسیدیم.

عزیزی در خصوص اظهار نظر سعداوی مبنی بر اینکه حرکات مربیان سیاه جامگان در دنیا منسوخ شده است گفت: او راست می‌گوید ریاکاری و مظلوم‌نمایی در دنیا منسوخ نیست فقط حرکات ما منسوخ شده است. این کارهایی که آقایان می‌کنند در این فوتبال جواب می‌دهد.

وی افزود: آقای سعداوی فیلم بازی موجود است و ظاهراً یا شما در استادیوم نبودید یا اینکه حواست به بازی نبود. شنیده‌ام آقایان گفته‌اند ۶۰ دقیقه سوار بر بازی بودند اما مثل اینکه یادشان رفته گل صد در صد ما گرفته نشد و پنالتی ما را هم نگرفته‌اند. این همه دروغ و مظلوم‌نمایی چه معنی دارد. شاید ما در زندان Prison بودیم و آنها همه چیز را درست دیدند.

عزیزی تأکید کرد: اگر من اعتراض نمی‌کردم این همه به نفع سعداوی نمی‌شد. چون آقایان با آن پنالتی بازی را می‌بردند و با نامردی و ناحقی ۳ امتیاز را می‌گرفتند و این همه جو مظلومانه به راه نمی‌افتاد. با اعتراضات من بود که داور از داور چهارم سوال کرد و به نتیجه رسید که تو پنالتی نبوده و آن همه رفتاری که کنار خط آقایان انجام دادند شو و فیلم بود. سعداوی با رفتارش به ساسان انصاری می‌گفت که پنالتی را گل نکند ولی با اشاره جوری وانمود می‌کرد که او توپ را گل کند من از این رفتارها بلدم اما دوست ندارم از این کارها انجام بدهم.

سرمربی سیاه جامگان در خصوص اظهار نظر بختیار رحمانی و اینکه این بازیکن نسبت به کادرفنی سیاه جامگان معترض بود گفت:‌ من این آقایی را که شما گفتید را نمی‌شناسم. جواب این فنچ‌ها را که من نباید بدهم. سعداوی که دم از اخلاق می‌زند باید جواب بدهد که بازیکنش درمورد تیم حریف اینگونه صحبت می‌کند. از قول من بنویس زمانی که من فوتبال بازی می‌کردم رحمانی خاک بازی می‌کرد. این بچه باید برود به اندازه عمرش بشمرد که من کجاها بازی کرده‌ام. اگر بازیکن من درمورد مربی حریف یا با ستاره‌های تیم ۹۸ حرف بزند چنان لگدی به او می‌زنم که حوالی شهرش پایین بیافتد.

عزیزی افزود: شما که دم از اخلاق می‌زنید و مظلوم نمایی می‌کنید باید جواب این حرف‌ها را هم بدهید. ظاهراً بازیکن فولاد در تلویزیون ادعا کرده حق این تیم خورده شده و سپس شنیدم که مربی آن‌ها گفته که کنار خط به خاطر این اتفاقات گریه می‌کردند. ما که آنجا بودیم چیزی ندیدیم نمی‌دانم چرا اینقدر راحت دروغ می‌گویند. شاید آن‌ها درمورد یک بازی دیگر حرف می‌زنند.

وی در خصوص اینکه سعداوی اعلام کرده به خاطر اتفاقات استعفا می‌دهد گفت: گل ما را قبول نکردند و پنالتی ما را نگرفتند آنوقت سعداوی استعفا می‌دهد؟ او فکر می‌کند اگر استعفا بدهد فوتبال ایران نابود می‌شود. به نظر من فولاد هر سال پول‌هایش را سر وقت پرداخت می‌کرد و امسال بیشتر از ۲۰ درصد نداده و آقایان این بهانه را کردند که به خاطر حق خوری در فوتبال استعفا می‌دهد.

عزیزی در خصوص اینکه کامرانی‌فر اعلام کرده روی داوران هجمه‌های زیادی وارد می‌شود گفت: اگر هفته گذشته در بازی با سایپا همین‌گونه اعتراض می‌کردم شاید داور خطای هند خلعتبری را می‌گرفت و آنجا هم ۱ امتیاز ما برمی‌گشت. اتفاقا در همه جای دنیا اعتراض می‌کنند و شما به من بگویید وقتی حق تیم من خورده می‌شود چه کار کنم؟ قبول دارم که وقتی تیمم را بیرون کشدم کارم درست نبود و هیچ کجای دنیا این کار را نمی‌کنند اما کجای فوتبال ما شبیه فوتبال دنیا است.

وی افزود: این اعتراض من کنار زمین باعث شد تا داور اشتباه خودش متوجه شود. اتفاقا آن تیمی که باید اعتصاب کند ما هستیم که با این شرایط پولی می‌آییم و مردانه می جنگیم و حقمان خورده می شود.

عزیزی در پایان در خصوص اینکه همه نگران سلامتی او هستند گفت: نگران سلامتی من نباشید من حالم کاملاً خوب است و برای گرفتن حقم حتی لازم باشد ۳ حنجره هم پاره می‌کنم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 241430 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟