۱۰ توصیه عالی برای یک اسباب‌کشی عالی

۱- به کمک یک چاقوی تیز یا کاتر قبل از آنکه وسایل را داخل کارتن‌های خالی بچینید دو سوراخ در دو طرف آن درست کنید. یکی از مسایل مهمی که در اسباب‌کشی ایجاد مشکل می‌کند حمل و نقل کارتن‌هاست. با وجود این دو دستگیره دیگر بلند کردن کارتن کار سختی نخواهد بود.

۲- اگر کمدهایی دارید که کشو و دستگیر دارند، پیچ دستگیره را باز کرده و از سمت داخل، دستگیره را مجدد پیچ کنید. در این شرایط دیگر دستگیره‌ها حین حمل و نقل آسیب نمی‌بینند. برای آنکه بتوانید کشو را بدون دستگیره راحت باز کنید از یک چسب که یک سمت آن را به داخل کشو چسبانده‌اید کمک بگیرید. می‌توانید داخل کشور را با وسایلی که دارید پر کنید. در نهایت به کمک سلفون مواد غذایی دور تا دور کشو را محکم کنید تا باز نشود.

۳- در رابطه با وسایل الکترونیکی ابتدا از فیش‌های ورودی عکسی بگیرید تا مجدد در راه اندازی آن به مشکل برنخورید.

۴- تمام پیچ‌ها و فیش‌ها را جداگانه در کیسه‌های زیپ‌دار بریزید و نام دستگاه مربوطه را روی آن یاداشت کنید.

۵- از برچسب‌های رنگی کمک بگیرید و کارتن‌هایی که مربوط به اتاق‌های مختلف هستند را با یک رنگ مشخص کنید. مثلا تمام کارتن‌های مربوط به آشپزخانه را برچسب زرد بزنید. به این ترتیب هنگام جابجایی می‌دانید کدام کارتن باید در کدام اتاق باشد.

۶- نیازی نیست لباس‌ها را بسته‌بندی کنید. همانطور که در چوب‌لباسی هستند آنها را وارد کاور پلاستیکی کنید و در یک کارتن بگذارید.

۷- بجای روزنامه از حوله و دستمال‌های آشپزخانه برای بسته‌بندی و محافظت از لوازم شکستنی کمک بگیرید. لابلای بشقاب‌ها را پر کنید تا نشکنند.

۸- وسایل ضروری زندگی را در کارتن‌های پلاستیکی شفاف جاسازی کنید تا در پیدا کردن آن به مشکل برنخورید.

۹- عکسی از کنتور برق داشته باشید تا در حساب و کتاب بعدی به مشکل برنخورید

۱۰- چند عدد پاکت آماده در خانه جا بگذارید تا در صورت لزوم همسایه‌ها فیش‌ها یا نامه‌های ارسالی را بتوانند به آدرس جدید شما ارسال کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 239194 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟