کی روش با سروش علیه برانکو

سروش رفیعی که از وی به عنوان بمب نقل و انتقالات نیم فصل نام برده می شود، هنوز هیچ تصمیمی برای تیم آینده خود نگرفته و همچنان در حال سبک سنگین کردن پیشنهادات رنگین و سنگین خود است.

این بازیکن که عیار فنی و فوتبال خاص خود را در چند فصل اخیر بخصوص در فصل گذشته و نیم فصل اول لیگ امسال با پیراهن تراکتورسازی به همگان نشان داده است، به تازگی و پس از حاشیه های زیاد و حرف و حدیث های فراوان در ارتباط با اضافه خدمت، سرانجام دوران سربازی اش با صدور پایان خدمت وی به پایان رسید و حالا سروش رفیعی می تواند با اختیار خود تیم بعدی اش را انتخاب کند.

هر بازی ۷۰ میلیون تومان

در این میان اما تیمهای مختلفی به دنبال جذب این هافبک خلاق و خوش تکنیک بوده و هستند و همچنان نیز مذاکرات با او ادامه دارد.

تراکتورسازی تیمی که در لیگهای پانزدهم و شانزدهم از وجود رفیعی خوش تکنیک بهره های زیادی برد، به همراه پرسپولیس جدی ترین مشتری او هستند. شنیده ها حکایت از پیشنهاد یک میلیاردی یکی از تیمها به سروش فقط برای یک نیم فصل دارد. این رقم اگرچه در لیگ ما رقمی بسیار زیاد برای یک بازیکن است اما با این حال رفیعی نشان داده که بازیکنی فراتر از فوتبال آسیاست و بی گمان دوستداران فوتبال نیز خواهند پذیرفت که این بازیکن برای هر بازی خود نزدیک ۷۰ میلیون پول بگیرد.

فارغ از تیمهای لیگ داخلی که باید استقلال را نیز - هرچند در حد پیشنهاد - به جمع این مشتریان اضافه کرد، تیمهای خارجی از کشورهایی همچون قطر و یونان و روسیه هم خواهان به خدمت گرفتن این خوش تکنیک فوتبال ایران شدند.

کی روش همچنان علیه برانکو!

طبیعی است که رقم های پیشنهادی تیمهای خارجی حداقل دو برابر مبلغ پیشنهادی تیمهای ایرانی و شخص عابربانک همراه پرسپولیسی ها است اما در بین اینهمه پیشنهادات اغوا کننده با رقم های استثنایی و البته در خور قابلیت های سروش، نکته مهم و قابل توجه در تصمیم نهایی رفیعی، به مکالمه چند روز قبل این بازیکن با کارلوس کی روش در اردوی امارات بر می گردد.

دیالوگی که خیلی زود رسانه ای شد و همه فهمیدند که سرمربی تیم ملی در هنگام دیپورت ملی پوشان پرسپولیس، از سروش رفیعی نیز خواسته تا چنانچه قرار است به پرسپولیس بپیوندد، به همراه هفت شاگرد دیگر برانکو سوار هواپیمای دبی - تهران شده و به ایران بازگردد.

ضامن معتبر سروش برای کی روش

پاسخ شماره ۱۷ تراکتورسازی به کی روش اما به تعبیری پاسخ معمای سروش و تیم آینده اش را تا حدودی مشخص و این معما را رمزگشایی کرده است. رفیعی در پاسخ به سئوال کی روش اظهار کرده که دوست دارد در اردوی تیم ملی بماند و تلویحا اعلام کرده که به پرسپولیس نخواهد رفت. متقاعد شدن و اطمینان سرمربی تیم ملی به تصمیم سروش رفیعی برای ماندن در اردو و به تبع آن انتخاب تیم آینده اش اکنون این شائبه را نزد دوستداران فوتبال ایجاد می کند که در روزهای تیره و تار کی روش با برانکو و دعواهای رسانه ای این دو مربی خارجی فوتبال ایران، قطعا ضامن معتبری برای ماندن رفیعی در اردوی امارات برای سرمربی تیم ملی ارائه شده و قولی از قول سروش به کی روش مبنی بر پرسپولیسی نشدنش داده شده که مرد پرتغالی و همیشه مدعی تیم ملی راضی به حفظ این بازیکن در اردو شده است.

انتخاب پس از اردوی تیم ملی

با همه این اوصاف سروش رفیعی در مصاحبه های اخیر خود در ارتباط با انتخاب تیم آینده اش، این موضوع را منوط به اتمام اردوی تیم ملی در امارات دانسته و اعلام کرده که پس از پایان اردوی ملی پوشان، تیم جدیدش را انتخاب خواهد کرد.

حضور در جلسه سه نفره با حسین هدایتی قبل از اعزام به دبی، موضوعی بود که کلاف این ماجرا را بیش از پیش سردرگم کرد اما در کنار دیالوگ مهم "کی روش - سروش" در دبی، موضوع دیگری نیز بر احتمال پرسپولیسی نشدن رفیعی اضافه کرد. موضوعی که یک تراکتوری سابق نقش مستقیمی در آن داشت و با رفتن خود به پرسپولیس، تا حدودی از عطش سرخپوشان تهران برای جذب رفیعی کم کرد.

سامان پرسپولیس بدون سروش

پیوستن سامان نریمان جهان به پرسپولیس با وجود اینکه این بازیکن بنابی را جایگزین امید عالیشاه سرباز کرد اما چنانچه پرسپولیسی ها در خرید رفیعی به بن بست کاملا جدی و سخت بخورند، به دلیل جذب نریمان جهان احتمال دارد که خود را درگیر تقلای بیش از توان خود در خرید رفیعی نکرده و به حضور سامان بسنده کنند، هرچند که کیفیت کار، پست بازی و سبک فوتبال سروش و سامان تفاوت های عمده ای با یکدیگر دارد اما به هر حال برانکو می تواند به اثرگذاری مثبت نریمان جهان در ترکیب تیم خوب خود امیدوار بوده و از یک مهره تهاجمی و سرعتی در بازیهایش بهره ببرد.

برانکو و تراکتور، همچنان امیدوار

وجود سروش رفیعی خوش فکر اما برای هر تیمی نعمتی است بس بزرگ، و بدون شک هر یک از مربیان تیم های لیگ برتری و دیگر مشتریان او آرزوی داشتن این بازیکن را دارند و اینجاست که باید چند درصدی شانس نیز برای برانکو قائل شد که یک شماره پیراهن خاص برای سروش کنار بگذارد.

پایان اردوی تیم ملی در امارات معادله فعلا چندمجهولی سروش رفیعی و تیم آینده اش را حل خواهد کرد و آنچه اکنون بیش از هر چیزی می توان به رخ دادن آن احتمال داد، ادامه هنرنمایی پسر خوش فکر فوتبال ایران در لیگ برتر با پیراهن شماره ۱۷ تراکتورسازی است. اتفاقی که دغدغه مهم این روزهای هواداران تراکتورسازی را به امیدواری مهم آنها در جهت قهرمانی در لیگ و جام حذفی تبدیل خواهد کرد.

کدخبر: 236340 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟