شامپوی مناسب موهایتان را بشناسید

مو دارای اجزای متفاوتی است، ساقه و پیاز مو از اجزای اصلی آن به شمار می آیند که سالم بودن آن ها می تواند زیبایی را به شما هدیه دهد. فلس هایی شبیه فلس های ماهی روی ساقه مو موجود است که آسیب دیدگی همین فلس ها می تواند لطافت و زیبایی موهای شما را از بین ببرد. 
قلیایی ها را دور بریزید 
بهترین رنگ موها هم روی موهای آسیب دیده جذابیتی ندارد. اگر موهای شما آسیب دیده و کدر است، حتما باید از شامپوی مناسب موهای آسیب دیده استفاده کنید. شامپوها به طور عمده به دو دسته قلیایی و اسیدی تقسیم می شوند. شامپوهای قلیایی به موها آسیب می زنند. 
کی سراغ ترمیم کننده ها برویم؟ 
موهای خشک احتیاج به مراقبت و رسیدگی دارند. اگر مدام سشوار به دست هستید و برای خوش حالت کردن موهای خود مدام با آن ها ور می روید و انواع رنگ موها را روی سرتان تست می کنید باید انتظار خشک شدن موهای خود را هم داشته باشد. باید با استفاده از شامپوهای مناسب به داد موها برسید! شامپوهای ترمیم کننده دارای محتویاتی هستند که مانع از شکنندگی مو می شوند.ب

8942

چرا باید متناسب با موی تان شامپو بخرید! 
موی سر ممکن است به دلایل مختلفی در دورانی از زندگی خشک یا چرب شود. تمام طول عمر نباید از یک نوع شامپو استفاده کرد. به همبن دلیل است که باید در هر مرحله از زندگی از شامپوهای مختلفی استفاده کرد. 
به هر شامپویی اعتماد نکنید! 
اگر موهای چربی دارید باید با استفاده از شامپوی مناسب به تعدیل چربی اضافی سر و موهای خود کمک کنید اما فراموش نکنید که نباید از شامپوهایی استفاده کنید که چربی های مفید موجود در پوست سر را از بین ببرند و موهای شما را خشک و شکننده کنند. با استفاده از شامپو تعدیل کننده چربی به مرور باید تعداد دفعات شستشو سر خود را کم کنید تا به روزی یک بار برسد و در نهایت فقط دوبار در هفته موها را شستشو دهید. 
شامپو مخصوص موهای رنگ شده استفاده کنید 
برای اینکه رنگ موها در ساختمان موهای شما پایدارتر بماند و آسیب ناشی از رنگ کردن موها کمتر شود باید از شامپو مناسب استفاده کنید. شامپو ها می توانند تاثیر زیادی در شفافیت و زیبایی موهای شما داشته باشند و به تقویت موها هم کمک کنند تا زیبایی رنگ موهای شما هر چه بیشتر مشخص شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 235541 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟