مدافع تمرین مختلط پسران و دختران، معاون وزیر ورزش شد

با ورود سلطانی فر به ساختمان سئول سریال تغییرات در وزارت ورزش به قسمت های جذاب رسیده است. در جدیدترین این تغییرات فریبا محمدیان رئیس فدراسیون اسکیت جایگزین رباب شهریان شد و سکان هدایت معاونت امور بانوان را به دست گرفت.

فریبا محمدیان همان رئیس فدراسیونی است که با انتشار عکسی از تمرینات اسکیت بازان دختر و پسر به صورت مختلط ابتدا موضوع را تکذیب کرد اما بعد از آن اعلام کرد با این موضوع برخورد خواهد کرد.

با انتخاب سلطانی فر به عنوان وزیر ورزش و جوانان امید ها برای تغییرات اساسی در ورزش جانی دوباره گرفت اما به نظر می رسد مشاوران وزیر آن چنان که باید به وظایف خود عمل نمی کنند و وزیر را برای انتصابات جدید یاری نمی دهند و شاید راه گودرزی هنوز در وزارت ادامه دارد.

رئیس فدراسیون اسکیت مدتی قبل در مورد تمرین مختلط بانوان اسکیت باز به هماره آقایان اظهارات جالبی را ارائه داد که البته هضم آن بسیار دشوار است چرا که تمرین مختلط با رعایت موازین شرعی چگونه امکان پذیر است؟

تمرین مختلط پسران و دختران طبق موازین شرعی!!!

"فریبا محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگارما در خصوص تخلف اسکیت‌‌بازان تیم ملی سرعت کشورمان اظهار کرد: متاسفانه صبح امروز در یکی از خبرگزاری‌ها تصاویری از اردوی تمرینی ملی‌پوشان اسکیت سرعت مشاهده کردم، مبنی بر اینکه تیم ملی اسکیت سرعت آقایان و بانوان در کنار هم با یکدیگر به تمرین پرداختند از آنجا که ما مربی زن در رشته سرعت در حد بین‌المللی نداریم و با شرایط بد اقتصادی نتوانستیم این امر را محقق کنیم از یکی از مربیان با تجربه فدراسیون جهانی دعوت کرده‌ایم تا به ایران سفر کند.

وی افزود: تیم ملی اسکیت سرعت در آکادمی اسکیت مجموع ورزشی آزادی Freedom در دو پیست 200 و 400متر به طور مجزا به تمرین می‌پردازند با تحقیقاتی که انجام دادم مطلع شدم برای تبادل گام‌ها با رعایت کامل موازین شرعی اسکیت بازان دختر و پسر دور آخر مرحله تمرین خود را به صورتی که پسران در جلو صف و دختران در انتهای صف ایستادند، به تمرین پرداختند.

محمدیان خاطر نشان کرد: از سوی دیگر علاوه بر تمرینات عملی دوره‌های تئوری نیز با این مربی برگزار کردیم. دوره‌های آموزشی اسکیت سرعت نیز مانند کلاس‌های دانشگاهی به صورت مختلط با رعایت تمام موازین و اصول شرعی برگزار شد.

رئیس فدراسیون اسکیت در ادامه گفت: بدون تردید من از این مسئله متأثر شدم و برخورد انضباطی خواهم کرد و تصاویر منتشر شده در آن خبرگزاری را تکذیب می‌کنم چرا که با گزارش همکارانم در فدراسیون که در محل تمرینات حضور داشتند این مسئله دروغ محض است."

شاید در حد یک فدراسیون این موضوع بار کمتری داشته باشد اما وقتی در بحث کلان ورزش چنین موضوعاتی مطرح شود جای تامل دارد.

سرکار خانم محمدیان در حال حاضر با حکم وزیر محترم ورزش به عنوان معاونت بانوان وزارت منصوب شده است و از این پس باید برای بانوان در حد کلان تصمیم بگیرد و حق بدهید فردی که با دیدگاه تمرین مختلط دختران و پسران زیر نظر فدراسیون در چارچوب شرع حرف می زند به طور حتم گزینه مناسبی برای معاونت باونان در وزارت ورزش و جوانان نیست.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 233634 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟