پیروزی شیرین اینتر مقابل فیورنتینا

 شاگردان استفانو پیولی در این دیدار شروع خوبی داشتند و با زدن 3 گل در 20 دقیقه ابتدایی، شرایط را برای بنفش ها سخت کردند. هرچند فیورنتینا با زدن دو گل به بازی برگشت اما گل دقایق پایانی مائورو ایکاردی، پیروزی نرآتزوری را قطعی کرد.

اینتر بازی را بهتر آغاز کرد و تنها سه دقیقه از بازی گذشته بود که به گل اول رسید. روی سانتر آنسالدی بود که آستوری توپ را به جایی دفع کرد که بروزوویچ حضور داشت و او هم با ضربه ای تماشایی، دروازه حریف را باز کرد.

حملات اینتر بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و در دقیقه 9، این تیم به گل دوم رسید. این بار روی ارسال پریشیچ بود که تاتاروسانو توپ را ناقص دفع کرد و کاندروا توپ برگشتی را به قعر دروازه فرستاد.

بعد از این گل بازی تا اندازه ای متعادل شد اما باز هم این اینتری ها بودند که در دقیقه 19 به گل سوم رسیدند. روی پاس عمقی کاندروا، این بار ایکاردی صاحب موقعیت شد و بعد از فریب دادن مدافعان حریف، دروازه فیورنتینا را برای بار سوم باز کرد.

پیروزی شیرین اینتر مقابل فیورنتینا

بازیکنان فیورنتینا که چیزی برای از دست دادن نداشتند، بعد از دریافت گل سوم ابتکار عمل را در دست گرفتند و بعد از چند موقعیت خوب، سرانجام در دقیقه 37 یکی از گل های خورده را جبران کردند. روی پاس میلان بادلی بود که کالینیچ با یک ضربه والی دیدنی، هاندانوویچ را مغلوب کرد.

در حالی که بازیکنان میهمان برای زدن گل های بعدی تلاش می کردند، اخراج گونسالو رودریگس در آخرین دقیقه ای وقت های تلف شده نیمه اول، شرایط را برای این تیم دشوارتر کرد. در حالی که ایکاردی می توانست روی یک موقعیت خوب با تاتاروسانو تک به تک شود، رودریگس او را با خطا متوقف کرد و داور هم به او کارت قرمز نشان داد. نیمه اول با همان نتیجه 3-1 به پایان رسید.

نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند و در دقایق ابتدایی، موقعیت های خوبی روی دروازه هم به وجود آوردند که نتوانستند از آن استفاده کنند. تا اینکه در دقیقه 62، ایلیچیچ گل دوم فیورنتینا را به ثمر رساند و این تیم را به بازی برگرداند.

ایلیچیچ که روی پاس بورخا والرو صاحب موقعیت شده بود، بعد از یک نفوذ خوب، با ضربه ای تماشایی، دروازه حریف را باز کرد.

بازیکنان میهمان که به گرفتن امتیاز از این دیدار امیدوار شده بودند، بعد از این گل حملات زیادی روی دروازه اینتر ترتیب دادند اما نتوانستند از موقعیت های شان استفاده کنند.

در مقابل این اینتر بود که در وقت های تلف شده بازی به گل چهارم رسید. روی یک ضدحمله بود که پریشیچ با ضربه ای محکم دروازه فیورنتینا را تهدید کرد. تاتاروسانو توپ را برگشت داد و توپ برگشتی را ایکاردی تبدیل به گل کرد. در ثانیه های پایانی اتفاق خاصی رخ نداد و بازی با نتیجه 4-2 به سود اینتر به پایان رسید.

کدخبر: 231242 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟