پیروزی باارزش یوونتوس در خانه سویا

شاگردان مکس آلگری در این دیدار ابتدا از حریف عقب افتادند اما در ادامه سه بار دروازه مردان خورخه سامپائولی را باز کردند و راهی مرحله بعد رقابت ها شدند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد اما در دقیقه 9، سویا روی یک غافلگیری به گل رسید.

روی یک ارسال به محوطه جریمه یوونتوس بود که روگانی توپ را به پشت محوطه جریمه دفع کرد اما ضربه برگشتی را پارخا با شوتی دقیق و با کمی خوش شانسی، به گوشه دروازه بوفون فرستاد.

این گل بازیکنان یوونتوس را برای دقایقی شوکه کرد و همین فرصتی بود تا تیم میزبان ابتکار عمل را در دست بگیرد و حتی چیزی نمانده بود که در دقیقه 17 به گل دوم برسند اما ضربه اسکودرو از بالای دروازه به بیرون رفت.

اما با عبور از دقیقه 30، یوونتوسی ها پیش کشیدند و اخراج فرانکو واسکس در دقیقه 36، شرایط را برای میهمان راحت تر کرد. واسکس که در دقیقه 30 یک کارت زرد گرفته بود، با خطای نسبتا شدید روی خدیرا، کارت زرد دوم را هم از داور گرفت و از بازی اخراج شد. به این ترتیب، یوونتوسی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و سرانجام در وقت های تلف شده نیمه اول به گل تساوی رسیدند.

خطای مرکادو روی بونوچی، یک ضربه پنالتی نصیب یوونتوس کرد که مارکیزیو آن را از زیر دست های سرخیو ریکو، به گل تبدیل کرد تا نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان برسد.

برخلاف انتظار سویا نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و بازیکنان این تیم بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما هرچقدر از زمان این نیمه سپری می شد، یوونتوس ها بیشتر برای رسیدن به گل برتری تلاش می کردند اما در ایجاد موقعیت توفیقی نداشتند.

تا اینکه در دقیقه 85، سرانجام بونوچی قفل دروازه حریف را برای بار دوم باز کرد. روی یک ارسال و برگشت توپ توسط مدافعان سویا، توپ در پشت محوطه جریمه نصیب بونوچی شد و او هم با یک شوت دیدنی، کار را تمام کرد.

در حالی که بازیکنان میزبان سخت به دنبال رسیدن به گل تساوی بودند، یوونتوس در چهارمین دقیقه از وقت های تلف شده به گل سوم رسید.

روی یک ضدحمله نه چندان سریع، پاس مارکیزیو، مانژوکیچ را صاحب موقعیت کرد و او بعد از یک پیشروی خوب، با ضربه ای فنی و دقیق، گل سوم را به ثمر رساند و پیروزی 3-1 بیانونری را رقم زد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 230711 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟