کارآفرین قزوینی تندیس برنز مسئولیت اجتماعی ایران را دریافت کرد

رئیس هیات ‌مدیره کانون توانا در نخستین همایش ملی نشان مسئولیت اجتماعی ایران را که با حضور رئیس ‌جمهوری در سالن اجلاس سران برگزار شد، تندیس برنز مسئولیت اجتماعی ایران را دریافت کرد.

مدیرعامل کانون معلولین توانا در این رابطه افزود: سیدمحمد موسوی نخستین کارآفرینی است که برای افراد دارای معلولیت در سطح وسیعی ایجاد اشتغال کرده و این اقدام مورد رصد مسئولان نیز قرار گرفته است.

محمدرضا هادی‌پور، اهدای تندیس برنزین مسئولیت اجتماعی به موسس کانون معلولین توانا را حائز ارزش دانست و یادآور شد: تقدیر رئیس‌ جمهوری و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از وی می‌تواند نقطه عطفی برای توجه صاحبان صنایع به توانمندی معلولان و اعطای فرصت‌های شغلی به این افراد باشد.

وی ادامه داد: بیش از 600 فرد دارای معلولیت در خطوط تولید شرکت فیروز و مجتمع کارخانه‌ای کانون توانا، توانایی خود را به اثبات رسانده و تقدیر از این اقدام در سطح ملی، مهر تائیدی بر تفاوت نداشتن بین توانایی های معلولان و سایر افراد است.

مدیرعامل کانون معلولان ادامه داد: وقت آن رسیده که جامعه، معلولان را به ‌عنوان شهروندان درجه یک خود پذیرفته و زیرساخت‌ های مورد نیاز این گروه را برایشان فراهم کند.

به گفته وی، نخستین همایش ملی نشان مسئولیت اجتماعی ایران با یاد شهید دکتر فیاض ‌بخش و در راستای ترغیب و تشویق نهادها، موسسات و ارگان ‌های فعال در عرصه مسئولیت اجتماعی توسط سازمان بهزیستی کشور برگزار شد.

هادی‌پور ادامه داد: کانون معلولین توانا پیمانکار تامین نیروی انسانی خط تولید کارخانه فیروز بوده و هم ‌اکنون 98 درصد کارکنان این واحد تولیدی را افراد دارای معلولیت تشکیل می‌دهند.

عضو هیات ‌مدیره کانون سراسری معلولان کشور همچنین از استخدام 90 نیروی دارای معلولیت تا پایان سال خبر داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

اقدام زشت با یک دختر در حیات خلوت + عکس متهم

باردار شدن دختر 14 ساله با آزار و اذیت پدر و پسر پولدار

دختر را به انباری تعویض روغنی برده بود و ... / چاره جز تلافی با دوستم نداشتم + عکس

15 سال زندان برای مرد افغانی که از شکنجه کودک ربوده شده تهرانی عکس گرفته بود+ تصاویر

اقدام کثیف 3 جوان با مشتریان در استخر لواسان + اعتراف و عکس متهمان

 

جزئیات تازه درباره درگذشت خواننده سرشناس پاپ +عکس

صف طولانی هواداران برای دیدن سوپراستار مشهور سینما +تصاویر

بازیگر زن مشهور ایرانی به چالش "چهره بدون عمل زیبایی" پیوست! +عکس

 

کدخبر: 230297 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟