فورد جی تی هنگام آزمایش جاده‌ ای توسط پلیس متوقف شد

پلیس گروهی از خودروهای فورد GT مدل ۲۰۱۷ را در جاده شماره ۷۰ بین ایالتی کلرادو، که در حال گذراندن مراحل آزمایش بودند، متوقف کرد. بنا به گزارشها این خودروهای پروتوتایپ در این محدوده چیزی حدود دو برابر سرعت مجاز، سرعت داشتند و به همین دلیل رانندگان آن ها باید در دادگاه حاضر شده و محاکمه شوند. این خودروها در محدوده‌ی حداکثرسرعت مجاز ۸۰ کیلومتر در ساعت، با سرعت ۱۶۲ کیلومتر در ساعت در حال حرکت بودند.

گِرگ دالی، رئیس پلیس منطقه توضیح داد که خودروها در دره گلند وود در ۶۰ کیلومتری غرب " آوون" متوقف شده‌اند. او ادامه داد که بعد از گزارش به دست رسیده از تخلف صورت گرفته، به سرعت با هماهنگی دفتر کلانتری و پلیس ترافیک، خودروها در مرز ایالت کلرادو متوقف شدند. سقف سرعت مجاز در آن منطقه بر اساس شرایط و نوع جاده به سه دسته، مسیرهای پهن و مستقیم با حداکثر سرعت ۱۲۰ کیلومتر در ساعت، مسیرهایی با حداکثر سرعت ۱۰۵ کیلومتر در ساعت و مسیرهای باریکی که این رقم تا ۸۰ کیلومتر در ساعت در آن‌ها کاهش می‌یابد، تقسیم می‌شود. بر اساس بیانات دالی، واحد مستقر در یکی از مناطق با حداکثر سرعت مجاز ۸۰ کیلومتر در ساعت، خودروها را مشاهده کرده است اما قادر به متوقف کردن آن ها نبوده است. به همین دلیل این موضوع را گزارش می‌کند. یکی از واحدهای گشت منطقه وارد عمل شده و سه دستگاه خودروی Ford GT را که بر اساس گزارشهایپلیس با سرعتی در حدود دو برابر سرعت مجاز در حرکت بوده‌اند، متوقف می‌کند.

6a1IwCLJ5nq8

مقابله با وسوسه سرعت گرفتن در چنین خودرویی و جاده‌ای کار بسیار دشواری است، به خصوص زمانی که قرار است خودرو و محدودیت‌های آن را  بررسی کنید. واقعیت آن است که رانندگی کردن با  خودرو فورد جی تی در جاده‌ها، کاملا امن و بدون خطر است اما توجیه راندن خودرویی متعلق به کمپانی به نامی چون فورد کار مشکلی است.

 

کدخبر: 226153 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟