کرانچار: از گسترش فولاد و کریمی شناخت خوبی دارم

زلاتکو کرانچار در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل گسترش فولاد در هفته دهم لیگ برتر حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
گسترش مستحق این رتبه نیست 
مقابل تیمی به میدان می‌رویم که با توجه به بازیکنانی که دارد، قرار گرفتن در قعر جدول، سزاوارش نیست و گسترشی‌ها مستحق حضور در رده‌های بالاتر هستند.
برای پیروزی در هر بازی جاه طلب هستیم
با توجه به بردی که هفته گذشته مقابل سیاه‌جامگان کسب کردیم و با توجه به بازی‌ باکیفیتی که مقابل پرسپولیس داشتیم، توانستیم به شرایطی برسیم که برای پیروزی در هر بازی جاه‌طلب باشیم.
گسترش به هر نحوی می خواهد پیروز باشد
پیش از این نیز بازی‌های خوبی به نمایش می‌گذاشتیم اما نمی‌توانستیم به پیروزی برسیم و فردا مقابل تیمی به میدان می‌رویم که با توجه به وضعیت جدولی‌اش، به هرنحوی که شده سعی خواهد کرد به پیروزی برسد و مطمئناً تماشاگران، فردا بازی زیبایی را از سوی هر دو تیم شاهد خواهند بود.
انتخاب بازیکنان در ابتدای فصل کاملا درست بوده است
خوشبختانه محرومی برای این بازی نداریم و فقط عزت‌الله پورقاز را به علت مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت. در ابتدای فصل، انتخاب بازیکنان ما کاملاً درست بود اما متاسفانه در اردوهای پیش فصل یا در خلال رقابت‌های فصل دچار مصدومیت شدند و سعی می‌کنیم به بازیکنانی که خسته هستند، چند هفته فرصت بدهیم تا به هماهنگی کامل برسیم.
استفاده از جوانان بومی مهم ترین دستاورد ما است
برای هماهنگ شدن نیاز به زمان داریم و به همین دلیل در ابتدای فصل نتوانستیم نتایج خوبی بگیریم؛ اما با برد هفته گذشته مقابل سیاه‌جامگان شرایط بهتر شده و امیدوارم این پیروزی‌ها استمرار داشته باشد. استفاده از جوانان بومی در تیم سپاهان، بزرگترین دستاورد ما است و خوشحالم که توانسته‌ایم جوانانی را به ترکیب تیم تزریق کنیم.
شناخت خوبی از گسترش و کریمی دارم
من از سابقه کریمی با خبرم و می‌دانم که در تیم‌های پایین جدولی، موفقیت‌های زیادی را کسب کرده‌ است و با آنالیز بازی گسترش فولاد مقابل پیکان، متوجه ایجاد تغییرات بزرگ در این تیم شده‌ام و گسترش فولاد می‌توانست مقابل پیکان بازنده نباشد. شناخت خوبی از تیم گسترش فولاد و فیروز کریمی دارم.
از ثاقبی و آقایی کاملا راضی هستم
این دو بازیکن درخشش خوبی در تراکتورسازی داشتند و به همین دلیل آن‌ها را جذب سپاهان کردیم و هر دوی آن‌ها جزو بازیکنان ثابت ما هستند. شاید به دلیل نوساناتی که در طول لیگ وجود دارد، آن‌ها در مقاطعی کیفیت‌شان پایین بیاید اما من از هر دوی آن‌ها کاملاً راضی‌ام.
تلاش می کنیم بین 4 یا پنج تیم بالای جدول باشیم
مسابقات برای همه تیم‌ها قطع و وصل می‌شود و این تعطیلی‌ها را از قبل می‌دانستیم. تلاش می‌کنیم در پایان فصل جزو چهار یا پنج تیم بالای جدول باشیم و اصولاً یک تیم باید بین ۵۰ تا ۵۴ امتیاز کسب کند تا خودش را در بالای جدول قرار بدهد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 318077 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟