بازیکن سابق تیم نوجوانان: باید به بوخوم می رفتم

مالکی درباره درخشش تیم ملی نوجوانان در جام جهانی گفت: تیم ملی باعث افتخار همه ما شده و بازیکنان تیم باید قدر خودشان را بدانند، بعد از این مسابقات پیشنهادات خارجی می آید و برای پیشرفت به فوتبال اروپا بروند. من از تیم بوخوم پیشنهاد داشتم و آقای دوستی مهر سرمربی تیم در جریان آن بود اما پیگیرش نشدم و فکر کردم حضور در لیگ برتر بهترین افتخار است و دیوار آرزوهایم را کوتاه چیدم، بازیکنان تیم ملی همگی قابلیت لژیونر شدن دارند و باید مسئولان باشگاه ها با آنها همکاری کنند تا فوتبال ملی ما پیشرفت کند.
دفاع سابق ذوب آهن درباره شروع دوران فوتبالی خود گفت: من از سال ١٣٨٤ به تیم ذوب آهن آمدم و به تیم ملی نیز دعوت شدم، پس از بازگشت از مسابقات از بسیاری تیم ها مثل فولاد، استقلال، صنعت نفت پیشنهاد داشتم اما آقایان آذری و ابراهیم زاده گفتند شما سرمایه های این باشگاه هستید و باید در همینجا بمانید، البته آقایان کربکندی و ابراهیم زاده فرصت حضور به ما در لیگ برتر ایران را دادند اما آقای فرهاد کاظمی بزرگترین فرصت را به من و دیگر جوانان داد.
مالکی درباره وضعیتش گفت: من برای خدمت مقدس سربازی به فجرسپاسی رفتم و ١٤تیر ١٣٩٤ تسویه حساب کردم و خدمتم به پایان رسید. ٥ روز بعد با پرسپولیس مذاکره کردم و قرار بود با تیم به ترکیه بروم که به من اجازه خروج در فرودگاه ندادند، بعد از آن در نفت مسجدسلیمان، گیتی پسند و نفت نوین آبادان بودم اما امسال جایی تاکنون نرفته ام.
وی در ادامه گفت: ای کاش آقای آذری من و چند بازیکن دیگر چون ایمان شیرازی، علی گودرزی، پژمان قرمزی، سامان راغ یادش بیاید، ما بیشتر از ١٠ سال برای ذوب آهن بازی کردیم.
مالکی در انتها گفت: وقتی جوان بودیم گفتند که باید به بازیکن باتجربه بازی بدهیم، حالا که با ٢٥ سال سن در اوج تجربه ام همه می گویند باید جوان بازی بدهیم، امیدوارم این مشکلات برطرف شود تا من و دیگر بچه ها نشان دهیم آن موفقیت ها شانسی نبوده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 318051 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟