رضاوند: جای سایپا رده دوم جدول بود

آرش رضاوند درباره تساوی مقابل سپیدرود گفت: سپیدرود خوش‌شانس بود که توانست در دقایقی که سوت داور روی لبانش قرار داشت، به گل برسد. این دومین یا سومین بازی‌ای است که نتیجه اینطور برای ما در دقایق پایانی تغییر می‌کند که اگر اینطور نمی‌شد اکنون تیم دوم جدول می‌بودیم.
او در خصوص مطالباتشان از باشگاه نفت هم می‌گوید: هرگز نفت را بابت چنین رفتاری که با ما داشته نمی‌بخشم. چرا فکر می‌کنند ما خانواده نداریم و توجهی به ما نمی‌کنند؟ چرا بدهی‌های ما را نمی‌خواهند پرداخت کنند و ما را شرمنده خانواده‌مان می‌کنند؟
وی در رابطه با کم‌فروغ بودنش در گلزنی خاطرنشان کرد: متاسفانه تا به امروز هرچه زدم به در بسته خورد؛ اما تلاش می کنم در بازی با فولاد اولین گلم را به ثمر برسانم.
هافبک سایپا در مورد پیش‌بینی‌اش از نتیجه‌ای که برای این تیم رقم خواهد خورد گفت: آقای دایی به مانند نفت تیم خوبی را در سایپا جمع کرده است و مطمئنا این تیم در ادامه اگر با بدشانسی روبه‌رو نشود، می‌تواند جزو 4 تیم بالای جدول باشد؛ اگرچه اکنون هم فاصله آنچنانی با جدول نداریم.
رضاوند در پایان درباره مصدومیت ایوب کلانتری نیز گفت: اتفاقی که برای ایوب رخ داد همه تیم را ناراحت کرد ولی او فوتبالیست قوی و قدرتمندی است و همه می‌دانیم که با قدرت مجددا به تیم اضافه خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 318049 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟