بیرانوند که دست‌هایش دیگر چسب ندارد

دریافت 6 گل از الهلال در بازی رفت و برگشت، برای سنگربانی که قرار است شماره یک تیم ملی در جام جهانی باشد، اصلا قابل قبول نیست. بیرانوندی که در ماه های قبل، با کلین شیت های ارزشمندش با تیم ملی شناخته می شد، دیگر انگار آن تمرکز لازم را ندارد و رفته رفته دارد به یک دروازه بان معمولی تبدیل می شود.
پرسپولیس روی او مخصوصا در مسابقات بین المللی خود، خیلی حساب می کرد؛ اما عملکرد بیرانوند در بازی های اخیر این تیم در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد متوسطی بوده که احتمالا نظر هیچ کدام از طرفدارانش را جلب نکرده است.
بیرانوند در روزهایی که پرسپولیس بیش از همیشه به یک سنگربان درجه یک نیاز دارد که چراغ روزهای تاریکی اش باشد، یک بازیکن معمولی می نمایاند که توان درآوردن پرسپولیس از هیچ مهلکه ای را ندارد!
در اینکه بیرانوند سنگربان بسیار قابلی است، تردیدی وجود ندارد؛ اما قصه اینجاست که بین این بیرانوند ناآماده با آن بیرانوندی که در ذهن داشتیم، بسیار فاصله است. او دیگر نشانی از روزهای سرحال بودن خودش ندارد.
شاید بهتر باشد برانکو کمی او را در بازی های پرسپولیس نیمکت نشینی کند و به رادوشوویچ بیشتر فرصت بازی بدهد تا سنگربان لرستانی کمی بیشتر به فکر بازگشت به روزهای خوبش باشد.
به هر حال بی رقیب بودن خطرناک است. شاید دلیل اینکه کارلوس کی روش در بازی با توگو به حامد لک میدان داد این بود که به شکلی آرام و دوستانه به دروازه بان شماره یکش یادآوری کند که دروازه بان های دیگری هم روی نیمکت تیم ملی حضور دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 318027 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟