درگیری لطیفی و سامره بر سر معضل جدید فوتبال

فوتبال و به خصوص لیگ دسته اول این روزها دچار چالشی بزرگ به نام وقت کشی شده است. چالشی که باعث شده تا بعضی تیم ها با این شگرد به اهداف خود دست یابند. در فصل جدید رقابتهای فوتبال ایران و بخصوص در لیگ دسته اول در بعضی بازی ها شاهد وقت کشی تیمها در بسیاری از دقایق بازی هستیم که بازی شهرداری تبریز و اکسین را یکی از تاریخی ترین بازی های دوران فوتبال می توان نام برد ، بازی که تیم شهرداری پس از گلزنی در دقایق اولیه بازی با این شگرد در طول حدود 85 دقیقه توانست با 37 دقیقه وقت تلف کردن به سه امتیاز دست یابد و یا بازی شهرداری ماهشهر و فجر سپاسی در هفته نهم که صدای ماهشهری ها را دراورد.
اما این پایان ماجرا نیست و حتی محمود فکری نیز به وقت کشی تیم ماشین سازی گلایه داشت و از داوران خواست تا به تیمها اجازه وقت کشی ندهند.
اوج جنجال و حاشیه وقت کشی در دیدار اکسین و مس رفسنجان نیز رقم خورد و تیم مس با این شگرد بخصوص در نیمه دوم سعی بر گرفتن حداقل نتیجه داشت که منجر به درگیری شدید لفظی علی لطیفی و علی سامره شود.
مهاجمین سالهای نه چندان دور استقلال Esteghlal برای وقت کشی دقایقی با هم به بحث و گفت و گو پرداختند و در نهایت نیز ختم به خیر شد اما صحبت علی لطیفی با مسئولین برگزاری جالب بود! او این نوع فوتبال را کثیف و خیانت Cheat به فوتبال ایران بیان کرد و گفت: فوتبال ما با این روند به جایی نخواهد رسید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 317935 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟