نفت و یک برد دیگر؛ این پایان کار نیست!

باور اینکه نفت تهران بتواند در بازی مقابل استقلال Esteghlal خوزستان نتیجه بگیرد کمی دشوارتر از چیزی است که به نظر می رسد. نه اینکه نفت تهران اجازه بردن تیمی را نداشته باشد و از پیش محکوم به شکست به حساب بیاید اما شرایط این تیم به تنهایی، معیار و شاخص فلاکت فوتبال ایران را چندین رتبه افزایش داده!
نفت تیمی است که از ابتدای فصل تا الان فستیوالی از تغییرات پی در پی در کادر مدیریتی، کادر فنی، بازیکنان و حتی مدیران تیم های پایه را تجربه کرده و یک روز قبل از بازی ، مالک و همه کاره اش را به جرم Crime بدهی های مالی بازداشت می کنند و همچنین به عالم و آدم بدهکار است و همچنین به احتمال فراوان به زودی تغییر دیگری در کادر مدیریتی را تجربه خواهد کرد.
در فوتبال ایران انگار یک نظریه جدید را با قدرت به اثبات رسانده ایم. این که کار نشد ندارد. اینکه می توانیم هر کاری دلمان می خواهد با فوتبال ایران انجام بدهیم. می توانیم یک باشگاه را چندبار واگذار کنیم و دست آخر هم به واگذاری های ماهانه برسیم یعنی مجوز باشگاهداری یک نفر را ماه به ماه تمدید کنیم. می توانیم بدهکارترین و غیرحرفه ای ترین باشگاه ها را به عنوان باشگاه حرفه ای به ای اف سی معرفی کنیم. می توانیم سالهای سال کمیته انضباطی را به انبار پرونده های بررسی نشده و بی نتیجه شکایت اهالی فوتبال تبدیل کنیم!
فوتبال ایران از این دست کرامات زیاد دارد؛ منتهی نفت دیگر نوبرش است. احتمالا یکی، دو روز دیگر مالک جدید را معرفی می کنند که سر تمرین از بازیکنان می خواهد اگر با برگشتن علی کریمی موافقند دستانشان را بالا ببرند!برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 317903 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟