طلسم ابوظبی شکست، طلسم مسقط را بشکن!

پرسپولیسی ها تلاش بسیاری کردند تا از الهلال در امارات میزبانی کنند اما این گزینه میزبانی هم، همانند بقیه به سرانجام نرسید تا این دو تیم برای سومین بار در این فصل لیگ قهرمانان، در مسقط به مصاف هم بروند. 
شاگردان برانکو ایوانکوویچ هیچ خاطره خوشی از عمان ندارند. آن ها در مرحله گروهی باتوجه به شرایط جوی ورزشگاه و آب و هوای شهر، در هر دو بازی میهمان نماینده سعودی بودند و علی رغم برتری محسوس در زمین مسابقه، 4 امتیاز را تقدیم حریف کردند. به نوعی می توان گفت اگر یکی از دیدارها در تهران برگزار می شد، پرسپولیس میتوانست با کسب امتیازات بیشتر، حتی صدرنشین گروه هم باشد.
اما در طرف مقابل، ابوظبی تا پیش از دیدار نیمه نهایی شهری خوش یمن برای پرسپولیسی ها به شمار می رفت. آن ها در این شهر مقابل الوحده صف آرایی کردند و در شرایطی که تا دقایق پایانی از حریف عقب بودند، به شکلی دراماتیک و با دبل طارمی پیروز شدند. پس از این دیدار راه قرمزها بار دیگر به این شهر افتاد و نماینده کشورمان بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی را در این شهر برگزار کردند. آن دفعه هم کار پرسپولیسی ها برای صعود سخت بود؛ اما سرخپوشان پایتخت با 3 گل الاهلیِ قدرتمند را شکست دادند تا این کشور 67 کیلومتر مربعی، به محبوبترین منطقه بین پرسپولیسی ها تبدیل شود.
اما این پایان کار نبود. در مرحله نیمه نهایی، مدیران الهلال بدون نگاه به حذف دیگر نماینده‌شان در این شهر، ابوظبی را به عنوان کشور ثالث انتخاب کردند و اتفاق عجیبی را رقم زدند. این بار، این پرسپولیس بود که در شهرِ خوش شانسی و خوش یمنی ها، شکست سنگینی را تجربه کرد و به نوعی آبی پوشان ریاض، طلسم ابوظبی را شکستند؛ اما سه شنبه 4 مهر، پایان فوتبال نبود و فوتبال همچنان ادامه دارد، پرسپولیس هم وقت برای جبران به نوعی دارد.
امشب سرخ ها در مسقط به مصاف الهلالی می‌روند که 4 گل از بازی رفت ذخیره دارد و هواخواهانش در مسقط نیز منتظر استقبال از تیم محبوبشان هستند. این بار پرسپولیس باید دست به طلسم شکنی بزند. پرسپولیسی که با برانکو تمام شهرهای ایران را گشت و یکی پس از دیگری طلسم ها را از بین برد، این بار باید در قلبِ عمان و در سلطان قابوس _هرچند غریبانه_ بر الهلال چیره شود تا حداقل در طلسم شکنی با این تیم یک- یک مساوی کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 317559 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟