فرانسه یا اسپانیا حریف بعدی نوجوانان ایران

نوجوانان ایران پس از درخشش در مرحله گروهی جام جهانی و صعود به عنوان تیم اول جدول، در مرحله یک هشتم نهایی برابر تیم سوم گروه ششم یعنی تیم نوجوانان مکزیک قرار خواهند گرفت. دیداری که امروز و از ساعت 15 آغاز خواهد شد.
نکته مهم در رابطه با حریف بعدی ایران اینکه در صورتی که نوجوانان ایران بتوانند از مکزیک بگذرند، باید به مصاف برنده دیدار تیم های فرانسه و اسپانیا بروند.
فرانسوی ها به عنوان یکی از بهترین تیم های جام در مرحله گروهی موفق شدند با کسب 9 امتیاز به عنوان صدرنشین گروه پنجم به این مرحله صعود کنند و اسپانیایی ها نیز با کسب 6 امتیاز و به عنوان تیم دوم گروه چهارم راهی مرحله یک هشتم نهایی شدند.
با این حساب در صورتی که نوجوانان ایران بتوانند به شاهکار خود ادامه دهند، باید در مرحله یک چهارم نهایی با یک حریف سخت دست و پنجه نرم کنند و جالب اینکه در صورت ادامه دار بودن برتری ایرانی ها، آنها به شرط گذر از مراحل یک هشتم و یک چهارم نهایی، کار راحت تری در بازی ماقبل فینال خواهند داشت؛ چرا که باید در آن بازی به مصاف یکی از تیم های زیر هفده سال مالی، عراق، غنا و یا نیجریه بروند تا بتوانند به بازی نهایی صعود کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 317540 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟