ترکیب احتمالی الهلال برابر پرسپولیس

الهلال عربستان با برتری 4 گله مقابل پرسپولیس در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان، اکنون شرایط مناسبی برای صعود به فینال دارد. آنها بر پایه این برتری امیدوارند بتوانند بار دیگر پرسپولیس را متوقف کرده و جواز صعود به فینال را کسب کنند.
رامون دیاز سرمربی تیم عربستانی با توجه به درخشش بازیکنانش در بازی رفت به احتمال فراوان با همان ترکیب به میدان می رود و تنها تغییر خروج عبدالله عطیف محروم و ورود عبدالملک الخیبری باتجربه است. با ذکر این نکته که نواف العابد و مجاهد المنیع مصدوم هستند و به این مسابقه نمی‌رسند؛ اما محمد شلهوب شرایط بازی پیدا کرده است.
در درون دروازه عبدالله معیوف که عملکرد خوبی در دیدارهای گذشته آبی‌پوشان داشته، حضور دارد. در خط دفاعی اوسامه هوساوی در کنار محمد جحفلی، محمد بریک و یاسر الشهرانی انجام وظیفه خواهند کرد.
در خط میانی هم نفراتی چون عبدالملک خیبری و نیکولای میلسی حضور دارند. جلوتر از آنها سلمان الفرج به همراه کارلوس ادواردو و سالم الدوساری قرار خواهند گرفت و عمر خریبین که در دیدار رفت با هت تریک خود سهم زیادی در موفقیت این تیم داشت، به عنوان تنها مهاجم به میدان می‌رود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 317515 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟