تعجب دیاز از روحیه بالای برانکو

برانکو و رامون دیاز مربیان دو تیم پرسپولیس و الهلال امروز در کنفرانس خبری پیش از بازی حضور یافته و در حدفاصل کنفرانس هایشان با هم دیدار کوتاهی داشتند.
سرمربی کروات پرسپولیس در کنفرانس پیش از بازی که امروز در مسقط برگزار شد بسیار پرانرژی و با روحیه بود، به طوری که این احساس به وجود آمد که او با خوش بینی زیادی به بازی فردا نگاه می کند.
برانکو در کنفرانس و حاشیه نشست نیز دائم لبخند می زد. او در فاصله میان دو کنفرانس و بعد از نشست خبری رامون دیاز با این مربی آرژانتینی ملاقات کوتاهی داشت. برانکو آنقدر با روحیه بود و انرژی بالایی داشت که رامون دیاز با تعجب و کنجکاوی به او نگاه می کرد. این که مربی تیمی که در بازی رفت چهار گل خورده اینچنین روحیه بالایی دارد می تواند نشان دهنده خیلی از مسایل باشد.
آیا برانکو مسابقه را از هم اکنون هجومی و با انگیزه بالا و تا حدودی هم با موفقیت آغاز کرده است؟ این سوالی است که برای دریافت پاسخ آن باید یک روز دیگر صبر کرد؛ اما هرچه هست سرمربی کروات با رفتار حرفه ای و انگیزه بالایش از هم اکنون روحیه و انرژی مثبت را به سوی تیمش جذب کرده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 317204 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟