تمدید قرارداد برانکو با پرسپولیس بعد از دربی

درباره بازی برگشت برابر الهلال عربستان اظهار کرد: بازی سختی پیش رو داریم اما برانکو و بازیکنان مصمم هستند که الهلال را شکست بدهند و به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا راه یابیم.
به پیروزی برابر الهلال امیدوار هستیم
او ادامه داد: به هر حال زدن چهار گل به الهلال در عمان سخت است اما بازیکنان ما با تمام توانشان برابر الهلال قرار می گیرند تا از حیثیت فوتبال ایران دفاع کنند.اگر بازی برگشت در تهران بود امکان جبران شکست بازی رفت وجود داشت اما هنوز هم امید داریم که الهلال را با گل های زیاد شکست بدهیم و به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.
حاج بیگی درباره اقدامات باشگاه برای میزبانی مناسب از الهلال عربستان گفت: تماشاگران کمی در عمان داریم و اکثر تماشاگران عمانی طرفدار الهلال هستند اما تعدادی از هواداران ما هم قرار است به عمان بروند و تیم را تشویق کنند.
حاج بیگی درباره وضعیت تمدید قرارداد برانکو بیان کرد: طبق برنامه قرار شد جلسه هیئت مدیره بعد از بازی برگشت برابر الهلال عربستان برگزار شود تا در مورد تمدید قرارداد برانکو تصمیم بگیریم. 
نتیجه بازی برابر الهلال در تمدید قرارداد برانکو تاثیری ندارد
او درباره اینکه تمدید قرارداد برانکو بستگی به نتیجه بازی برگشت برابر الهلال دارد یا نه! تصریح کرد: این بازی در تمدید قرارداد با برانکو تاثیری ندارد چرا که برانکو عملکرد درخشانی در پرسپولیس داشته است و با یک بازی نظرمان در مورد این مربی تغییر نمی کند. به هر حال بعد از بازی دربی پایتخت تکلیف برانکو هم مشخص می شود.
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت محرومیت این باشگاه بیان کرد:دفاعیات خوبی برای لغو محرومیت باشگاه صورت گرفته است و مطمئن هستیم که این محرومیت رفع می شود. مهدی طارمی هم از طریق وکیل سوئیسی خود به محرومیتش اعتراض کرده است و مدیریت باشگاه هم از اقدامات صورت گرفته برای لغو محرومیت طارمی مطلع است.
حاج بیگی درباره شب نشینی برخی از بازیکنان قبل از بازی با الهلال عربستان در امارات بیان کرد: من همراه تیم به امارات نرفتم و اطلاعی از این موضوع ندارم. به هر حال بازیکنان باید مراقب رفتار خود باشند چرا که هواداران از آنها انتظار دارند تا کار نادرستی انجام ندهند.
عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره وضعیت پرونده مانوئل ژوزه اظهار کرد: مطالبات ژوزه و دستیارانش با حمایت حامی مالی پرداخت شد و پرونده شان در فیفا بسته شد. رای پرونده شکایت گولچ هنوز صادر نشده است اما مسئولان حقوقی باشگاه پیگیر این موضوع هستند تا مشکلی برای باشگاه به وجود نیاید.
باشگاه های استقلال Esteghlal و پرسپولیس باید به بخش خصوصی واگذار شوند
حاج بیگی درباره اینکه طرح خصوصی سازی سرخابی ها دوباره آغاز شده است، بیان کرد: به هر حال باشگاه های استقلال و پرسپولیس ردیف بودجه ای ندارند و از حمایت دولت هم برخوردار نیستند، براین اساس وزارت ورزش Sport و جوانان باید هر چه سریعتر در مورد خصوصی سازی این دو باشگاه تصمیم بگیرد تا مشکلات مالی این دو باشگاه حل شود.
او در پایان درباره زمان تشکیل جلسه هیئت مدیره پرسپولیس خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه اعضای هیئت مدیره قرار است برای حمایت تیم به عمان بروند، براین اساس جلسه هیئت مدیره فردا تشکیل نمی شود و به هفته آینده موکول شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 316801 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟