صادقی: خوش شانس بودیم ذوب آهن را می‌بردیم

اکبر صادقی در خصوص تساوی تیمش در برابر ذوب‌آهن اظهار کرد: ذوب از جمله تیم‌های بزرگ و حرفه‌ای ایران است، در برابر ما هم مثل همیشه خوب ظاهر شد و حتی با ۲ گل پیش افتاد اما خوشبختانه با همت بازیکنان و توصیه‌های کادرفنی موفق شدیم به بهترین شکل ممکن به بازی برگردیم و بدون اینکه شکست بخوریم بازی را به پایان رساندیم.
وی افزود: اگر کمی خوش‌شانس‌تر بودیم می‌شد برنده هم باشیم اما فوتبال همواره غیرقابل پیش‌بینی است و در نهایت این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به اتمام رسید.
صادقی در رابطه با شرایط خودش گفت: خوشبختانه از آمادگی خوبی برخوردارم و تا جایی که می‌توانم می‌خواهم در خدمت تیمم باشم. تمام تلاشم را می‌کنم تا در ادامه لیگ نیز برای تیم مثمرثمر باشم.
صادقی در خصوص شرایط خوب پدیده و نتایج اخیر این تیم در لیگ هفدهم تاکید کرد: پدیده یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر است و می‌بینید که تا پایان هفته نهم که حدودا یک سوم لیگ به اتمام رسیده، توانسته‌ایم جزو بالانشینان فوتبال ایران باشیم. قطعا در لیگی که تیم‌هایی مثل استقلال، پرسپولیس، سپاهان، ذوب، تراکتور و ... حضور دارند، کسب چنین نتایجی به صورت مستمر سخت است و ممکن نیست که اتفاقی باشد. پدیده خوب و همدل پیش می‌‌رود و می‌خواهیم تا پایان فصل به بهترین شکل ممکن از نتایج خوب خود حفاظت کنیم.
صادقی خاطرنشان کرد: در اکثر قریب به اتفاق دیدارهای پدیده به میدان رفته‌ام و از اینکه موفق شدم اعتماد کادرفنی را جلب کنم خوشحالم، تمام تمرکزم را روی حفظ روند فعلی گذاشته‌ام.
وی در خصوص شانسش برای حضور در تیم ملی گفت: تمام تلاشم را می‌کنم تا دوباره اعتماد کیروش را به دست آورم و به تیم ملی دعوت شوم، آرزوی هر بازیکنی حضور در تیم ملی و بازی در جام جهانی است، من هم از این قاعده مستثنی نیستم.
هافبک دفاعی پدیده خراسان با تشکر از هواداران پدیده گفت: دیروز هواداران با وجود سرمای هوای ورزشگاه ثامن سنگ تمام گذاشتند و دست یکایک آنان را می‌بوسم، امیدوارم بازی خانگی بعدی با پیروزی پدیده تمام شود تا آنها با خوشحالی راهی منازل خود شوند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 316425 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟