اعلام رأی دیدار تیم‌های شهرداری ماهشهر و نساجی

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، پس از بررسی تخلفات دیدار تیم‌های شهرداری ماهشهر و نساجی مازندران از سوی کمیته انضباطی، رأی این دیدار به شرح زیر اعلام شد:
1-به دلیل تخلف تماشاگران تیم شهرداری ماهشهر، این تیم به استناد ماده 79 آیین نامه انضباطی به برگزاری یک دیدار خانگی بدون حضور تماشاگران محروم شد و باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
2-یاسین البوف از کادر فنی تیم شهرداری ماهشهر طبق بند 4 ماده 66 به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود محروم و به پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.
3-یعقوب فریسات از عوامل کادر فنی تیم شهرداری ماهشهر به دلیل تخلفاتش به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم شده و به پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.
4-هادی ایمانی بازیکن تیم شهرداری ماهشهر نیز یک جلسه محرومیت تحمیل شده ناشی از دستور موقت به اجرا رسیده و می‌تواند تیمش را در بازی‌های آینده همراهی کند.
محرومیت‌های ردیف یک، دو و سه با احتساب محرومیت‌های ناشی از قرار دستور موقت است. بدین ترتیب از دستور موقت شماره 343 مورخ یک مهر ماه 96 رفع اثر می‌شود و این رأی در خصوص بند یک قابل تجدید نظر در کمیته استیناف بوده و بندهای 2، 3 و 4 قطعی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 315454 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟