سکوت پاشازاده درباره تقابل با استقلال

مهدی پاشازاده بعد از پیروزی دو بر صفر نساجی مقابل شهرداری تبریز عنوان کرد: بازی سختی داشتیم. ما می‌دانستیم تیم شهرداری، تیم خوبی است و جایگاه واقعی آن در انتهای جدول نیست، از طرف دیگر بسیاری از شاگردان من در این تیم کار می‌کردند و با کار ما آشنا بودند. توانستیم بازی را خوب آغاز کنیم و فشار خوبی بیاوریم. اما به دلیل اینکه تیم حریف در دقایق ابتدایی بازی 10 نفره شد، بازیکنان ما احساسی شدند و فکر کردند کار تمام شده است، بخاطر همین کمی عصبی شده بودند. با حمایت هواداران توانستیم به گل برسیم ولی با وجود پیروزی 2 بر صفر، راضی نیستم. متأسفانه مصدومیت چند بازیکن ما، شرایط خوب ما را خراب کرده و باید دوباره به شرایط خوب بازگردیم.
وی درباره قرعه کشی جام حذفی و تقابل با استقلال Esteghlal در یک هشتم نهایی جام حذفی بیان کرد: جام حذفی ما دوشنبه برابر مس کرمان است، من به دنبال 3 امتیاز بازی با مس هستم. برنامه من برای بازی با مس است و بعد از آن به دیدار بعدی فکر می‌کنیم.
سرمربی نساجی ادامه داد: من به این مسائل فکر نمی‌کنم و تمام تمرکز من روی بازی با مس کرمان است و در این باره نیز با هیچ رسانه‌ای صحبتی نداشته‌ام.
پاشازاده در پایان افزود: این برد را به تمام پیشکسوتان مازندران مخصوصاً قائمشهر تقدیم می‌کنم که سال‌های زیادی زحمت کشیدند و در هفته‌های اخیر واقعاً پشتیبان ما بودند. آنها خیلی ما را دلگرم کردند و خیلی به ما اعتماد به نفس دادند و این برای تیم، کادرفنی و باشگاه بسیار خوب بود. هم طرفداران ما و هم پیشکسوتان ما جزو بهترین‌های ایران هستند. مشاهده کردید که تماشاگران ما در ابتدای بازی تیم حریف را تشویق کردند و دیشب نیز با گل و شیرینی به استقبال آنان رفتند. امیدوارم این فرهنگی که نساجی شروع کرده، در کل ایران گسترش پیدا کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 315358 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟