لیست طلبکاران باشگاه نفت منتشر شد

طی روزهای گذشته از سوی باشگاه نفت تهران اعلام شد که بخشی از بدهی طلبکاران این باشگاه پرداخت شده است اما بعد از انتشار این خبر برخی از طلبکاران دریافت هرگونه طلب از این باشگاه را تکذیب کردند.
امروز نیز لیستی نسبتا کامل از طلبکاران باشگاه نفت در اختیار سایت ورزش Sport سه قرار گرفت که در آن مبلغ طلب بازیکنان، کادر فنی و عوامل این باشگاه در سال های گذشته وجود دارد.
کی چقدر از نفت طلبکار است؟
در سر لیست طلبکاران باشگاه نفت نام علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس و تیم ملی ایران وجود دارد. براساس این لیست بیرانوند در حدود یک میلیارد و صد میلیون تومان از باشگاه نفت طلب دارد که بر اساس 877 میلیون تومان طلب مبلغ اصل قرارداد و دو آپشن 97 و 106 میلیون تومانی محاسبه شده است. البته درباره قرارداد بیرانوند این موضوع وجود دارد که این مبالغ در مسیر دعاوی حقوقی و قابل تعدیل است. طلب وحید امیری، دیگر ملی پوش این لیست 410 میلیون تومان است. ایمان مبعلی هافبک این فصل فولاد خوزستان نیز یکی از بازیکنانی است که نامش در لیست طلبکاران باشگاه نفت وجود دارد. مبعلی حدود پانصد میلیون تومان برای یک فصل و حدود صد میلیون تومان برای مجموع آپشن های قراردادش از باشگاه نفت طلبکار است که مجموع مبلغ آن حدود 610 میلیون تومان خواهد شد. سیدجلال حسینی کاپیتان تیم ملی ایران 880 میلیون تومان از باشگاه نفت بر اساس این لیست طلبکار است.
علیرضا منصوریان سرمربی سابق استقلال Esteghlal و همین تیم نفت نیز مبلغ یک میلیارد تومان براساس لیست طلبکاران از باشگاه نفت طلبکار است. محمد خرمگاه دیگر مربی استقلالی این تیم نیز مبلغی حدود 149 میلیون تومان از این باشگاه طلب دارد. علی چینی دیگر دستیار منصوریان نیز حدود 92 تومان از نفت می خواهد. علی قربانی مهاجم تیم استقلال نیز نزدیک به 130 میلیون تومان از باشگاه سابقش طلبکار است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 315319 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟