چرا استقلال و پرسپولیس سرباز نمی‌گیرند؟

با نزدیک شدن به نیم فصل رقابت های لیگ برتر و بازشدن پنجره نقل و انتقالاتی تراکتورسازی بار دیگر بحث بر سر حضور ستاره های سایر تیم ها به عنوان سرباز در باشگاه تبریزی داغ شده است. این موضوع واکنش های زیادی در پی داشته اما در حال حاضر با توجه به اینکه تنها تیم نظامی لیگ برتر تراکتور است، چاره ای برای سربازان نمی ماند.
سردار مهرعلی باران چشمه،رییس تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح درباره جذب بازیکنان سرباز توسط تراکتورسازی عنوان کرد: «من فکر نمی‌کنم از حالا مذاکراتی با بازیکن خاصی صورت گرفته باشد. این‌که گفته می‌شود باشگاه تراکتورسازی بازیکنانی که می‌توانند سرباز شوند را وسوسه کرده، درست نیست. تراکتورسازی تنها تیم نظامی لیگ برتر است و با جذب بازیکن سرباز از حق قانونی خود استفاده می‌کند.»
از باران چشمه سوال شد آیا نمی شود قانونی وضع کرد که تیم های دیگر مثلا سرخابی های پایتخت هم سرباز جذب کنند که او پاسخ داد: «از نظر من این‌که فقط پرسپولیس واستقلال Esteghlal بتوانند بازیکن سرباز بگیرند، عادلانه نیست، بلکه این قانون Law باید برای همه تیم‌ها اجرا شود. با این‌حال، این موضوع فقط از طرف وزارت ورزش Sport پیشنهاد شده و تصویب نشده است که بخواهند آن را اجرایی کنند. تا آن موقع بازیکنانی که طبق قوانین کشور باید سرباز شوند،‌ فقط می‌توانند به تیم‌های نظامی بروند که تراکتورسازی تنها باشگاه نظامی لیگ برتر است.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 315285 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟