گزارش زنده؛ استرالیا 1 - سوریه 1

سوری ها پس از نتایج فوق العاده ای که در دیدارهای مقدماتی جام جهانی به دست آوردند موفق شدند به عنوان تیم سوم گروه اول به مرحله پلی راه پیدا کنند. آنها در بازی رفت این مرحله برابر تیم ملی استرالیا قرار گرفتند و در دیدار که میزبان بودند و در مالزی برگزار می شد موفق شدند یک تساوی یک بر یک ارزشمند به دست بیاورند. 
با گزارش زنده این بازی همراه "ورزش سه" باشید:
مرحله پلی آف بازی های مقدماتی جام جهانی در آسیا، سه شنبه 18/17/96، ساعت 12:30، ورزشگاه سیدنی
تیم ملی استرالیا:
متیو رایان، ترنت سینس باری، متیو یورمان، براد اسمیت، میلوس دگنک، مارک میلیگان، متیو لکی، تام راگیچ، تیم کیهیل، جیمز ترویسی، رابی کروز 
سرمربی: آنجلوس پوستگولو
تیم ملی سوریه:
ابراهیم آلما، جاهد البوار، موئد آجان، تامر حاج محمد، محمد الماواس، حمید میدو، اودی الجفال، زهیر میدانی، فهد یوسف، عمر السوما، مردیک مردیکیان
سرمربی: ایمن الحکیم
شرح گل:
*استرالیا 0 سوریه 1(دقیقه 6، عمر السوما) : سوری ها به مانند بازی رفت ضدحملات خطرناک خود را از دقایق ابتدایی آغاز کردند و در دقیقه ششم بازی و پس از یکی دو حمله ناقص از سوی استرالیایی ها موفق شدند با ارسال پاسی پشت مدافعان توپ را به عمر السوما برسانند و مهاجم گرانقیمت سوی نیز پس از گذر از مدافع مستقیم، توپ را با ضربه ای دقیق از بالای دستان دروازه بان ایترالیا به تور دروازه برساند.
*استرالیا 1 سوریه 1(دقیقه 13، تیم کیهیل) : کاپیتان استرالیایی ها چند دقیقه پس از دریافت گل، کار را به تساوی رساند. ارسال دیدنی از جناح راست استرالیا توپ را به میدان مدافعان سوری به تیم کیهیل باتجربه رساند و او نیز با ضربه سری چکشی توپ را وارد دروازه تیم مهمام کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 314904 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟