کدام گلر امروز سنگربان ایران است؟

بیرانوند، حقیقی، مظاهری و لک دروازه بان هایی هستند که در سال های اخیر به تناوب در اردوهای مختلف حضور داشتند و هر کدام از آنها توانستند حتی برای یک بازی هم که شده خود را به دروازه تیم ملی برسانند.
پس از پایان بازی های مقدماتی جام جهانی که با حقیقی آغاز شد و با بیرانوند به اتمام رسید، نوبت به بازی های تدارکاتی رسیده است تا گلرها بتوانند به تجربیات خود بیفزایند تا در نهایت یکی از بازیکنان نهایی حاضر در روسیه باشند.
علیرضا بیرانوند پرکارترین گلر تیم ملی در سال اخیر بوده است. او بیشترین بازی را برای تیم ملی به انجام رسانده و ممکن است در بازی امروز برابر تیم قدرتمند روسیه بازهم کی روش به او اطمینان کند.
علیرضا حقیقی که گلر اصلی تیم ملی در جام جهانی بود، پس از آغاز بازی های مقدماتی در دور اول، جای خود را به بیرانوند داد. او پس از مدتی دوری از تیم ملی پس از درخشش در تیم باشگاهی خود باز هم به اردو رسید و بعید نیست در بازی امروز یک بار دیگر به سنگر تیم ملی برسد.
رشید مظاهری یکی از دروازه بان هایی است که در اردوهای چند سال اخیر حضور داشت. او که در دیدار برابر هندوستان و در مرحله اول دیدارهای تدارکاتی جام جهانی به میدان رفت، ممکن با توجه به عملکرد خوب در تمرینات، در بازی امروز برابر روسیه نیز به میدان برود.
حامد لک نیز آخرین گزینه کی روش برای دیدار امروز خواهد بود. گزینه ای که البته به دلیل حضور در بازی برابر توگو از احتمال کمتری برای رسیدن به ترکیب اصلی برخوردار است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 314895 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟