ایران – آلمان؛ جنگ صعود در لعل نهرو گوآ

در دومین روز از رقابت های جام جهانی 2017 هند نوجوانان ایرانی در گروه C این تورنمنت در جدال فینال گونه به مصاف نوجوانان آلمان می روند؛ جدالی که نتیجه آن می تواند راه صعود به مرحله بعد را هموار کند از این رو هر دو تیم بعد از برد روز اول چشم به سه امتیاز این دیدار دوخته اند تا با برتری در فینال زودهنگام گروه هم جنگ صدرنشینی را ببرند هم گامی بلند در صعود بردارند. 
نوجوانان ایران در بازی اول برابر گینه فراتر از انتظارات ظاهر شدند؛ به خصوص در نیمه دوم که عملکرد فوق العاده آنها زمینه برتری پرگل برابر حریف آفریقایی را فراهم کرد. عباس چمنیان نشان داد در تمام اردوها و بازی های تدارکاتی که شاگردانش را دور هم جمع کرده بود، به خوبی از فرصتی که داشت بهره برده و توانست بازیکنان را از نظر شخصیتی و تاکتیکی به خودباوری لازم برساند. نوجوانان ایرانی مقابل گینه سه بار گلزنی کردند و بارها نیز موقعیت ها را از دست دادند تا همین عملکرد امیدواری ها نسبت به این تیم در جام جهانی را بیشتر کند و حالا مصاف با آلمان می تواند تمام تردیدها نسبت به آنها را از بین ببرد.
در سوی مقابل آلمان ها در بازی اول با این که به برد دقیقه نودی رسیدند؛ با این حال با تکیه بر همان فوتبال ماشینی و تاکتیکی مرسوم در این کشور نشان دادند پایه تیم ملی بزرگسالان در سال های آتی خواهند بود. بازیکنانی تاکتیکی با فوتبالی آکادمیک که از نظر بدنی نیز شرایط فوق العاده ای دارند؛ از همین رو نباید این تیم را به هیچ عنوان دست کم گرفت.
کریستین ووک سرمربی آلمان مسلما امروز با شناخت کامل تر نسب به نوجوانان ایرانی شاگردانش را در فینال گروه به میدان خواهد فرستاد تا همچنان شاگردانش را به عنوان یکی از بخت های اصلی قهرمانی در جام جهانی معرفی کند. تیمی که از ساختار تدافعی نسبتا قدرتمندی بهره می برد و گل زدن به آنها کاری است دشوار و طاقت فرسا.
روز دوم از مرحله گروهی جام جهانی 2017 هند، سه شنبه 18 مهرماه 96 ، ساعت 18:00، ورزشگاه جواهر لعل نهرو گوآ
داور: جایر ماروفو (آمریکا)برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 314875 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟