عباس‌زاده؛ ستاره‌ای که پشتک می‌زد!

این دو در لیگ چهاردهم زوج خط حمله سرخ ها را تشکیل داده بودند اما حالا یکی دوران محرومیت را سپری می کند و دیگری زیر نظر علی دایی در تیم سایپا به کار خود ادامه می دهد.
عباس زاده در آخرین بازی لیگ سیزدهم و با ضربه پنالتی دروازه استقلال Esteghlal صنعتی را باز کرده و پرسپولیس را به پیروزی رساند. فصل بعد و در حالی که سرخ ها اولین بازی های خود زیر نظر حمید درخشان را سپری می کردند، 2 بار به حریف اهوازی گل زد تا با 3 گل آقای گل پرسپولیس در جدال با استقلال صنعتی لقب گیرد. تیره روزی های عباس زاده با پرسپولیس نیز از همین دیدار و اعتراض به تعویض در نیمه دوم آغاز شد. او هیچگاه پس از این عمل، به بازیکن فیکس حمید درخشان و حتی برانکو ایوانکوویچ تبدیل نشد.
در بازی برگشت همان فصل طارمی تک گل قرمزپوشان در اهواز را به ثمر رساند و در لیگ پانزدهم نیز 2 مرتبه توپ را به تور دروازه فرناندو دخسوس رساند تا او نیز همراه با عباس زاده 3 گله های پرسپولیس مقابل استقلال باشند.
حال هیچ کدام از این مهاجمان در بازی روز پنج شنبه حضور ندارند و علیپور و منشا، امید اول گلزنی برانکو در این دیدار هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 314869 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟