ربیعی: بازی با پرسپولیس می‌تواند جذاب باشد

تیم فوتبال بادران در حال حاضر با شانزده امتیاز در رده دوم جدول رده بندی لیگ دسته اول ایران قرار دارد و تا این لحظه یکی از شانس های صعود به لیگ برتر به حساب می آید هرچند امسال و با حضور تعداد بالای تیم های مدعی و قدرتمند به نظر می رسد تکلیف تیم های صعود کننده به لیگ برتر تا هفته های آخر نامشخص باشد. با این وصف تیم بادران بعد از نمایش خوب در لیگ یک موفق شد در جام حذفی نیز با شکست پیکان لیگ برتری به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها راه یافته و در این مرحله باید با یکی از دو تیم نفت و پرسپولیس دیدار کند.
محمد ربیعی سرمربی تیم بادران درباره قرعه کشی جام حذفی گفت:« قرعه بدی نیست اما ما باید منتظر نتیجه بازی بین نفت و پرسپولیس باشیم.» او درباره اینکه ترجیح می دهد با کدام تیم بازی کند گفت:« ترجیح می دهم ندهم چرا که این بازی موارد مختلفی را در برمی گیرد و تا مشخص نشدن تکلیف حریفمان نمی توانم چیزی بگویم. البته ما امروز بازی مهمی در لیگ یک داریم و فعلا تمام تمرکزمان روی این مسابقات است.»
او افزود:« اگر پرسپولیس حریف ما شود خب جذابیت های خودش را خواهد داشت اما بازی با نفت هم می تواند از لحاظ کیفی و فنی برای ما کمی ساده تر باشد. اما ما تعیین کننده نیستیم و تنها می توانیم منتظر نتیجه بازی دوتیم باشیم.»
مربی بادران درباره شرایط تیمش قبل بازی حساس امروز برابر خونه به خونه بابل گفت:« شرایط تیممان خوب است اما متاسفانه چهار بازیکن اصلی تیم ما مصدوم هستند و نمی توانیم از آن ها استفاده کنیم. این مصدومیت ها در کاملا اتفاقی و در برخوردهای داخل زمین رخ داده است. با این حال امیدواریم بتوانیم با برد در این بازی روند خوبمان را ادامه دهیم.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 314859 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟