عزت‌اللهی: روسیه برای دیدار با ایران خوب آماده شده است

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سعید عزت‌اللهی که در لیگ روسیه بازی می‌کند، درباره دیدار تدارکاتی ایران و روسیه گفت: روسیه برای این دیدار تدارکاتی بسیار خوب آماده شده است و از آنجایی که تیم ملی ایران به جام جهانی صعود کرده، آنها می‌خواهند تیم ملی ایران را بشناسند و از روش بازی ما مطلع شوند تا بتوانند سطح تیم خود را ارتقا دهند. به همین دلیل آنها برای این مسابقه که بسیار اهمیت دارد، کاملاً آماده شده‌اند.
وی درباره این سؤال که روسیه تیم خوبی دارد و با سازماندهی و بازیکنان خوب در دیدار دوستانه برابر کره جنوبی با نتیجه 4 بر 2 پیروز شده است، گفت: در دیدارهای دوستانه تیم‌ها با پی بردن به نقاط صعف و قوت خود تلاش می‌کنند تا بهترین عملکرد را داشته باشند. آنها نشان دادند که از نظر تاکتیکی در حمله خوب هستند مانند کرنرهایی که از این تیم مشاهده کردیم. همچنین توازن خوبی در دفاع دارند و ما باید بهترین سعی را داشته باشیم و بهترین عملکرد را از خود به جای بگذاریم.
هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه افزود: روسیه برای برد به میدان می‌آید، اما ما نیز قبلاً نشان داده‌ایم که در چه شرایطی هستیم و تفکرمان موفقیت و کسب آمادگی برای بازی‌های اصلی است بر همین اساس با همین تفکر فردا (سه‌شنبه) برابر روسیه به میدان می‌رویم. این مسابقات به ما این فرصت را می‌دهد که تیم آماده‌ای را به جام جهانی اعزام کنیم.
وی درباره اینکه در اولین دیدار جام جهانی محروم‌ است، گفت: از این موضوع متأسفم و اولین بازی را در جام جهانی از دست داده‌ام. از صمیم قلب امیدوارم که تیم ملی در اولین بازی در جام جهانی پیروز باشد و پس از آن به تیم ملی کمک کنم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 314605 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟