پهلوان، اولین بازیکن جدید تراکتور در نیم‌فصل؟

تیم تراکتورسازی با توجه به محرومیت از جذب بازیکن جدید در دو پنجره نقل و انتقالاتی به شدت با کمبود بازیکن مواجه است. از این رو یحیی گل محمدی قصد دارد در نیم فصل تیم خود را تقویت کند و بازیکنان جدیدی را به خدمت بگیرد. مزیتی که تراکتورسازی نسبت به سایر تیم های لیگ برتری دارد، جذب نفرات سرباز است. از این رو آنها می توانند در نیم فصل بازیکنانی که خودشان تمایل به سرباز شدن داشته باشند را به تراکتور بیاورند و از آنها استفاده کنند.
در این بین یکی از بازیکنانی که سابقه کار با یحیی گل محمدی و مجتبی حسینی را دارد، احسان پهلوان است. پهلوان در یکی دو سال گذشته از بازیکنان خوب لیگ برتر بوده و گل محمدی نیز روی او نظر مثبتی دارد.
او در یکی، دو سال گذشته مدام بحث سرباز شدنش پیش آمده؛ اما هر بار با تمدید معافیت تحصیلی اش در ذوب آهن باقی مانده است. حالا اما پهلوان دیگر نمی تواند با استفاده از قانون Law معافیت تحصیلی در ذوب آهن به کارش ادامه دهد و در پایان ترم پاییز دانشگاه باید به خدمت سربازی برود.
از این رو با توجه به علاقه گل محمدی به سبک بازی پهلوان، احتمالا باید او را اولین بازیکنی بدانیم که در نیم فصل راهی تراکتورسازی می شود تا به عنوان سرباز کارش را آغاز کند.
گفتنی است، امیر قلعه نویی سرمربی ذوب آهن در یکی، دو هفته گذشته از عملکرد احسان پهلوان ابراز نارضایتی کرده و معتقد است او مانند گذشته فوتبال بازی نمی کنند. به همین خاطر خیلی ها حضور در تراکتور در نیم فصل را عامل این بی انگیزگی توصیف کرده اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 314362 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟