حامی مالی استقلال: هواداران مستقیم به باشگاه کمک می‌کنند

آرش صاحب منتظر مدیرعامل شرکت دیبا تجارت حامی مالی جدید استقلال Esteghlal در نشست خبری درباره همکاری با این باشگاه گفت:
خیلی خوشحالم که در خدمت دوستان هستم. یک تحول در رابطه شرکت های حوزه سلامت و باشگاه استقلال رخ داد. با باشگاه استقلال توافق کردیم تا هواداران این تیم برای اولین بار محصولات ما را دریافت کنند. قرارداد ما بسیار مهم است زیرا سود فروش این کالاها مستقیم به حساب باشگاه می رود. هواداران مطمئن هستند بعد از خرید این محصوسالات ضمن دریافت کالا و خدمات، به باشگاه سود رسانی می کنند. امیدوارم با کمک مسئولان باشگاه و هواداران میلیونی تحولی در صنعت سلامت داشته باشیم. باشگاه های بزرگ دنیا از این راه درآمدزایی می کنند و این موضوع در دنیا مرسوم است. از آقای افتخاری، آقای توفیقی و آقای منصوریان سرمربی سابق تشکر ویژه دارم و امیدوارم همکاری داشته باشیم.
در ادامه پلهوان زاده رئیس هیات مدیره دیبا تجارت، افزود: ما محصولی را وارد عرصه سلامت کردیم که مردم نیاز مردم است. باید درباره این محصول اطلاع رسانی کنیم زیرا ما زندگی ماشینی داریم و زندگی مردم اسیدی شده است. این محصول، آب آشامیدنی را تبدیل به آب آنتی اکسیدان می کند. این محصول در دراز مدت هزینه های سلامت را کاهش می دهد. امیدوارم این محصول با کمک مسئولان باشگاه تبدیل به یک فرهنگ شود. منصوریان خیلی فراتر از یک تیم به این موضوع نگاه کردند و به همین دلیل از ایشان تشکر می کنم.
شفر در ادامه افزود: وقتی چنین حامی مالی بزرگی انتخاب می شود، وظیفه من است در مراسم شرکت کنم. همه ما می دانیم که انسان ها به 3 لیتر آب نیاز دارند. من خودم این موضوع را امتحان کردم و می دانم این موضوع نیاز بدن است. خیلی مهم است که ما از آب استفاده کنیم زیرا برای سلامت بدن مهم است. آرزوی می کنم که این محصول به بازار Storeآلمان نیز راه پیدا کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 314349 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟