علت فیکس نبودن رونالدو مقابل آندورا چه بود؟

رونالدو که تنها یک کارت زرد با محرومیت فاصله داشت، در دیدار تیمش مقابل آندورا از نیمه دوم به میدان آمد و موفق شد گل اول تیمش را به ثمر برساند تا در نهایت شاگردان سانتوس 2-0 پیروز میدان شوند. پرتغال در بازی آخر خود به مصاف سوئیس خواهد رفت تا در صورت کسب پیروزی به صورت مستقیم به جام جهانی صعود کند. حال سانتوس مدعی شد که ستاره پرتغالی به خاطر تمرین نکردن، نتوانست تیمش را در دیدار شب گذشته از ابتدا همراهی کند.
او گفت:\" خیلی فکر کردم. فکر کردم که رونالدو Ronaldo در دو جلسه تمرین نتوانسته به آمادگی 100 درصد برسد. خیلی فاکتورها دخیل بودند که به این نتیجه رسیدم. بازی ها پیچیده شده اند، من سعی کردم به بهترین شکل اوضاع را مدیریت کنم. چه سوال برانگیز باشد چه نه، در نهایت پیروز شدیم و تنها همین موضوع مهم است.\"
سانتوس سپس به انتقاد از زمین چمن آندورا پرداخت و گفت:\" می‌دانستیم که کار دشواری پیش روی ماست و تیم ما هم در هماهنگ شدن با زمین چمن حریف به مشکل خورد. آنها دفاع خیلی بسته ای نیز داشتند و نتوانستیم آنطور که باید خوب کار کنیم. باید رونالدو را به زمین می‌فرستادم و پس از آن بود که دیگر مهاجم ما نیز روند بهتری در پیش گرفت.\"برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 313930 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟