ونتورا: ایتالیا در پلی آف به مشکل خواهد خورد

با تساوی 1-1 ایتالیا مقابل مقدونیه، این تیم برای حضور در جام جهانی باید در پلی آف به برتری برسد تا بلیت روسیه را کسب کند. با این حال ونتورا معقتد است که شاگردانش با نمایشی که روز گذشته مقابل مقدونیه داشتند، در پلی آف نیز به مشکل خواهند خورد و باید سریعا شرایط را بهبود ببخشند.
او گفت:\" اگر ما در پلی آف نیز مثل نیمه دوم بازی مقابل مقدونیه بازی کنیم، به مشکل خواهیم خورد. برای یک مربی متوجه این موضوع شدن کاری ندارد. اگر از اینجا تا پلی آف بتوانیم بازیکنانی اضافه کنیم که بتوانند بهتر از تیم فعلی کار کنند، پیشرفت خوبی خواهیم داشت. فکر می‌کنم پیش از این، تمجیدات از تیم اغراق آمیز بود و حالا انتقادات هم اغراق آمیز است. 
ما روزهای خوب و بد را سپری کرده ایم، تمام مربیان. در 6 دقیقه آخر، بونوچی به میانه خط دفاعی رفت زیرا می‌خواست تیم به پیروزی برسد. در نیمه دوم، هجومی نبودیم؛ ولی این به این معنا نیست که اعتماد به نفس نداشتیم. مقدونیه در سال 2017 تنها یک شکست داشته که مقابل اسپانیا 2-1 باخته است. و مقابل ما تا دقیقه 85 نتوانسته بود تساوی بگیرد. ما راجع به آلمان یا اسپانیا صحبت نمی‌کنیم؛ ولی آنها تیم خوبی هستند.\"برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 313752 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟