کین: در بهترین فرم فوتبالم هستم

کین در ماه سپتامبر برای باشگاه و تیم ملی کشورش 13 گل به ثمر رساند تا به رکورد رونالدو Ronaldo و مسی که پیش از این توانسته بودند به چنین رقمی دست پیدا کنند برسد. او در دیدار مقابل اسلوونی، در دقیقه 94 موفق به باز کردن دروازه حریفش شد تا انگلیس به جام جهانی 2018 صعود کند. او که بازوبند کاپیتانی را نیز بر بازو بسته بود، معتقد است که بهترین فرم فوتبالش را پشت سر می‌گذارد.
او گفت:\" شاید وقتی نوجوان بودم اینگونه بود، وقتی که در یک بازی شش یا هفت گل به ثمر می‌رساندم؛ ولی در دوران حرفه ای دیگر اینگونه نیست. حس خیلی خوبی دارم، از لحاظ بدنی بسیار آماده ام، هر بازی انتظار دارم که گلزنی کنم. می‌خواهم به این روند ادامه دهم. سپتامبر ماهی فوق العاده برای من بود و امیدوارم اکتبر حتی بهتر از آن باشد. اینکه به پیشرفت ادامه دهیم حس بسیار خوبی است. ما ماهی فوق العاده را پشت سر گذاشتیم و باید ببینیم که چه چیزی در انتظارمان خواهد بود.\"
کین درباره بالا رفتن انتظارات گفت:\" واقعا از اینکه انتظارات بالا رفته ناراحت نیستم. ما می‌دانیم که به دنبال چه هستیم؛ بنابراین من فقط کارم را انجام می‌دهم. مهم نیست دیگران چه می‌گویند یا شما رسانه ها چه می‌نویسید. حواس من از کاری که در حال انجام آن هستم پرت نخواهد شد.\"برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 313748 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟