سخندان: تلاش کردیم که FIFA به ما اعتماد داشته باشد

در خصوص شرایط تیم داوری ایران اظهار کرد: خوشبختانه شرایط خوبی داریم، سعی و تلاش خود را کردیم که FIFA و AFC به تیم ما اعتماد لازم را داشته باشند.
وی ادامه داد: با توجه به آمادگی بالایی که داریم، قدرتمند به سمت جلو حرکت خواهیم کرد و با توجه به اعتمادی که به تیم داوری ایران دارند، قضاوت Judgment بازی‌های مهمی را به ما داده‌اند. تا به امروز با موفقیت توانسته‌ایم از پس این دیدارها برآییم.
سخندان در خصوص آمادگی تیم داوری ایران گفت: خوشبختانه در این مدت خوب تمرین کرده‌ایم و توانسته‌ایم آمادگی بدنی خود را حفظ کنیم تا بتوانیم برای نخستین بار به عنوان اولین تیم ایرانی در جام جهانی ٢٠١٨ روسیه حضور داشته‌باشیم.
کمک داور بین‌المللی فوتبال تصریح کرد: هدف تیم داوری فقط حضور در جام جهانی نیست بلکه قضاوت در مرحله‌های بالاتر جام‌جهانی را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.
وی درباره قضاوت دیدار حساس دو تیم سوریه و استرالیا در پلی‌آف جام‌جهانی روسیه بیان کرد: بعد از این که بازی دو تیم اسرالیا و ژاپن را قضاوت کردیم، تصورمان این بودکه این دیدار آخرین قضاوت تیم داوری ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی خواهدبود ولی با توجه به شناختی که نسبت به تیم ما داشتند، قضاوت دیدار دو تیم سوریه و استرالیا را هم به ما سپردند.
سخندان ادامه داد: بازی سختی را در پیش‌ داریم، باتوجه به این که برنده این دیدار باید در مرحله بعد با نماینده آمریکا شمالی دیدار کند، این بازی از حساسیت بالایی برخوردار خواهدبود.
وی ادامه داد: با توجه به این که اواخر آذرماه فیفا تیم‌های داوری انتخاب‌شده برای حضور در جام جهانی روسیه را اعلام می‌کند، زمان زیادی داریم تا با آمادگی بالا برای این مسابقات انتخاب شویم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 312817 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟