تمدید با برانکو مهمترین ماموریت پرسپولیس

پرسپولیس از خوشبختی روی ابرها پرواز می کرد؛ اما درست از ساعاتی قبل از بازی رفت برابر الهلال همه چیز تغییر کرد. بهترین تصویر از اثرات محرومیت باشگاه و طارمی تابلوی اسکوربورد ورزشگاه الجزیره ابوظبی بود که ویرانی یک رویا را منعکس می کرد. پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بعد از سه سال با یک ضربه سخت از رویا خارج و متوجه موانع و اتفاقاتی شد که می تواند آرامش و نتایج خوب این تیم را در آینده ای نزدیک به کام خود بکشد.
باشگاه پرسپولیس ماه های سخت و سرنوشت سازی را پیش رو دارد. خزانه ای که از مدت ها قبل توسط ژوزه و همکارانش مورد دستبرد قرار گرفت و پاکسازی شد ، محرومیت بهترین بازیکن و مهاجمش ، محرومیت دوساله از پنجره نقل و انتقالاتی، پایان قرارداد بسیاری از بازیکنان و از همه مهمتر پایان قرارداد برانکو... .
برانکو بارها عنوان کرده است که پیشنهادهایی که تا این زمان به دستش رسیده را به خاطر پرسپولیس رد کرده است. او با پرسپولیس به دنبال رسیدن به افتخارات بزرگی مثل قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا است؛ اتفاقی که لااقل امسال دور از دسترس به نظر می رسد؛ اما فصل بعد نیز با وجود محرومیت از نقل و انتقالات و پایان قرارداد بسیاری از بازیکنان نیز می تواند قهرمانی در آسیا را برای پرسپولیس دشوارتر کند. همه این ها در حالی است که خبر می رسد برانکو ایوانکوویچ دو، سه پیشنهاد خیلی خوب از تیم های دیگر دارد و شرایط پرسپولیس می تواند بهانه خوبی برای جدایی پروفسور از این تیم باشد.
با این وصف به نظر می رسد مهمترین ماموریت باشگاه پرسپولیس تمدید قرارداد با برانکو ایوانکوویچ باشد. این خیلی رویایی است اگر فکر کنیم که باشگاه پرسپولیس می تواند بعد از جدایی احتمالی برانکو از این تیم به راحتی یک مربی در سطح بالاتر و یا حتی همسطح او را استخدام کند. انتخاب مربی خارجی همیشه در پرسپولیس پروسه ای زمان بر و فرسایشی بوده است. پس باشگاه پرسپولیس ضمن این که باید به فکر تمدید قرارداد باشد، باید دنبال جانشین احتمالی مناسبی هم برای او باشد؛ چرا که به هر حال ممکن است برانکو به عنوان یک مربی حرفه ای بخواهد کار در فضایی دیگر را تجربه کند. هرچند همانطور که گفته شد، برانکو مستقیم و غیرمستقیم بارها از علاقه اش برای ماندن در پرسپولیس و رسیدن به قهرمانی آسیا با این تیم حرف زده و این می تواند یک پوئن مثبت برای باشگاه پرسپولیس در انجام بزرگترین ماموریت سالش باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 312770 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟