تیم ملی ایران زیباست

تصاویری که از تمرین تیم ملی منتشر شده ، سرشار از زیبایی هایی است؛ بازیکنانی که شادند و این شادمانی دروغین نیست. هیجان چهره بازیکنان تیم ملی برای گل زدن نیست.آنها از این خوشحالند که حرکتی را به ثمر نشانده اند که از قبل طراحی شده. آنها چسبیدن توپ به تور دروازه را جشن نمی گیرند. آنچه آنها را اینگونه شادمان کرده، به ثمر رسیدن و به بار نشستن یک حرکت گروهی است.
چه اهمیتی دارد که در این عکس کدام بازیکن ها باشند؟ اسم ها در این تصویر جایگاهی ندارند. آنچه در این تصویر به چشم می خورد، همنوایی گروه ارکستر دقیقی است که بدون تکنواز به کارش ادامه می دهد. نت ها نواخته می شوند ، چوب رهبر ارکستر، ترتیب ورود، میزان هنرنمایی و مواردی از این دست را به نمایش می گذارد. موسیقی دل انگیز و گوش نواز ختم می شوند به چنین منظره ای. به لحظه زیبای رسیدن به حاصل کار.
تیم ملی ایران با کارلوس کی روش، کم لحظات زیبا و خاطره انگیز نساخته. لحظاتی از میدان مسابقه، از بازی های حساس، از مسابقات اثرگذار. از دو بار صعود به جام جهانی.
کارخانه تولید این لحظات اینجاست. در تمرینات ، در جایی که کارلوس کی روش مردانش را به خلق لحظه هایی از این دست وادار می کند. لحظه هایی که برای تک تک شان متشکریم.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 312744 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟