رضایی: خوشحالم که در تیم ملی هستم

کاوه رضایی مهاجم تیم شارلوا که در لیست جدید تیم ملی قرار گرفته، در خصوص دعوت مجدد به تیم ملی در حاشیه تمرین تیم به خبرنگاران گفت: خوشحالم که در تیم ملی هستم و می‌خواهم کمک کنم تا تیم ملی موفق شود.
وی درباره دیدار با توگو اظهار داشت: این بازی می‌تواند برای آمادگی ما جهت حضور در جام جهانی خوب باشد.توگو از نظر جسمی و بدنی تیم خوبی است و می‌تواند محک خوبی برای ما باشد. امیدوارم از این بازی‌ها بیشتر داشته باشیم و بتوانیم در جام جهانی خوش بدرخشیم.
وی در پاسخ به این سوال که شما از استقلال Esteghlal به تیمی در اروپا رفتی و بعد به تیم ملی دعوت شدی، عنوان کرد: خدا را شکر می‌کنم که این اتفاق افتاد، آن را دوست دارم هر کس یک هدف در آینده دارد، من هم سعی کردم به هدفم برسم.
رضایی در پاسخ به این سوال که آیا حضور در تیم ملی جزو آرزوهایت بود گفت: بله خدا را شکر می‌کنم که توانستم به تیم ملی راه پیدا کنم.
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه توگو به جام جهانی صعود نکرده فکر می‌کنی بتواند حریف خوبی برای ما باشد، عنوان کرد: بله؛ ما با یک تیم آفریقایی بازی می‌کنیم و آنچه را که یک تیم باید از نظر بدنی داشته باشد این تیم دارد. توگو معمولی نیست و حریف خوبی برای ما بشمار می‌رود.
وی در مورد اینکه چقدر امیدوار است در جام جهانی هم همراه تیم باشد، اظهار داشت: من تلاشم را می‌کنم به تیم ملی کمک کنم مهم نیست چه کسی به جام جهانی می‌رود، اما هر کسی که می‌رود امیدوارم به تیم ملی کمک کند.
کاوه رضایی در پایان ترجیح داد در مورد شرایط تیم باشگاهی اش صحبت نکند و پاسخ به این سوال را به بعد از بازی های تیم ملی موکول کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 312007 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟