کریمی: بعد از تعطیلات همه چیز را می‌فهمید

امروز نفت تهران تمرین شادابی را بعد از برد برابر سپاهان آغاز کرد اما در نیمه های تمرین و در حالی که علی کریمی پا به پای بازیکنان بازی می کرد، این خبر منتشر شد که او استعفا داده و استعفایش توسط مالک باشگاه پذیرفته شده است.
کریمی در پایان تمرین و درحالی که تمایل نداشت زیاد درباره این موضوع حرف بزند، درباره این خبر که قرار است به واسطه انتشار تصویر پیامکش توسط مدیرعامل باشگاه شکایت کند، گفت:« خبرش را به زودی خواهید شنید. فعلا تعطیلات ایام سوگواری است اما مردم بعد از تعطیلات تمام مسایل را خواهند فهمید.»
او در رابطه با این که باشگاه نفت اعلام کرده به دنبال سرمربی خارجی برای جانشینی او است گفت:« مشکلی بابت سرمربی جدید نداریم. بالاخره تیمشان است و اختیارش را دارند اما باید قبلش به ما نامه عدم همکاری را بدهند. درواقع عرفش همین است و باید رسما به ما اعلام شود که دیگر قرار نیست همکاری کنیم.»
جادوگر همچنین در پاسخ به این که چرا این اتفاق بعد از برد برابر سپاهان رخ داد گفت:« من نمی دانم می توانید بروید از خود ایشان (جهانیان) بپرسید. اتفاقا ایشان خیلی مصاحبه کردن را دوست دارد و حتما می توانید به جواب سوالتان برسید.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 310842 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟