افاضلی: پرسپولیس الگویی برای فوتبال ایران است

هومن افاضلی سرمربی فصلی صبای قم در مورد شرایط پرسپولیس پیش از یکی از مهم ترین دیدارهای تاریخ باشگاه به خبرنگار گفت: پرسپولیس تا اینجا هم کار بزرگی انجام داده. سرمایه یکی دو بازیکن الهلال، پول کل تیم پرسپولیس است و در چین هم سرمایه گذاری های هنگفتی در فوتبال انجام شده است. شاید در ایران بگویند زیاد خرج می شود ولی باید ببینیم همین تیم در چه سطحی در حال رقابت است و رقبای پرسپولیس و پتانسیل آنها چقدر است. اما وجود مدیری کاربلد مثل آقای طاهری که می داند کجا هزینه کند و یک مربی با دانش پرسپولیس را به جایی رسانده که تیم ها از رویارویی با سرخپوشان می ترسند و بازیکنان هم در بهترین حالت روانی و بدنی قرار دارند، باید دیده شود. پرسپولیس با این شرایط الگویی برای تیم های ایران است.
وی در مورد رویارویی با الهلال عنوان کرد: آن چیزی که مشخص است این است که الهلال تیم بزرگی است و کیفیت بالایی دارد. پرسپولیس هم بعد از مرحله گروهی بازی های سختی داشته و مشروط بر اینکه از تمام پتانسیل های خود استفاده کند، می تواند برابر الهلال هم به پیروزی برسد. منتها در این دیدارها حوادث Accidents بازی تاثیرگذار است. 
افاضلی در مورد محرومیت طارمی در این دیدار افزود: شاید اگر قبلا این محرومیت اتفاق می افتاد راه حلی وجود نداشت ولی الان راه حل وجود دارد و برانکو می تواند از بازیکنان دیگر استفاده کند. امیدوارم برد پرسپولیس که برد ایران به شمار می رود، در رده باشگاهی هم فوتبال کشور را صاحب احترام کند. همینطور آرزو می کنم که استقلال Esteghlal هم با تغییراتی که انجام می شود، بتواند شرایط خوبی پیدا کند و به روزهای خوب گذشته برگردد.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 310371 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟