خانزاده: تلاش می‌کنیم قاضی آقای گل شود

محمدرضا خانزاده که در دیدار برابر تراکتورسازی تبریز موفق شد سومین گلش را در هفته هفتم به ثمر برساند، در مورد پیروزی 2 بر 1 تیمش اظهار داشت: اول باید به هواداران تراکتورسازی تبریک بگویم که فوق العاده تیم جوانشان را تشویق کردند. در مورد بازی هم اینکه تیم ما هم در جام حذفی و هم در لیگ بر بازی مسلط بود و خدا را شکر که توانستیم سه امتیاز را بگیریم ولی متاسفانه حذفی را دادیم.
وی در مورد کنار رفتن از جام حذفی و اینکه پیروزی در کدام مسابقه برای او ارزشمند تر بود، ادامه داد: ما در هر دو بازی می توانستیم برنده باشیم ولی یک اشتباه صد در صد باعث شد در جام حذفی از مسابقات کنار برویم؛ کما اینکه این اشتباه در لیگ هم رخ داد ولی باز خدا را شکر که توانستیم ببریم ولی من دوست داشتم در هر دو جام پیروز می شدیم.
خانزاده در مورد سومین گل خود هم افزود: باور کنید گل زدن من اهمیت خاصی ندارد و ما همگی تمام دست به دست هم می دهیم که محمد قاضی Judge آقای گل لیگ شود.
مدافع تیم پدیده در مورد نتایج خوب تیم پدیده و قرار گرفتن در رتبه دوم جدول و اینکه هدف این تیم در آینده رسیدن به چه رتبه ای خواهد بود، عنوان کرد: اصلا نمی شود چیزی گفت؛ کما اینکه ما می توانستیم الان اول هم باشیم و می توانستیم دوم هم نباشیم. به هیچ عنوان آینده را پیش بینی نمی کنم و تمام تلاشم را در هر بازی به کار می گیرم.
خانزاده در مورد ورزشگاه امام رضا و اینکه آیا تمرینی در این ورزشگاه پس از افتتاح انجام داده اند، توضیح داد: فعلا که ما ورزشگاه امام رضا را ندیدیم ولی امیدوارم در آینده به لطف آقا امام رضا این اتفاق بیفتد و بتوانیم امتیازات لازم را با بازی در این ورزشگاه به دست بیاوریم.
مدافع سابق پرسپولیس در پایان در مورد محرومیت باشگاه و طارمی و همینطور دیدار برابر الهلال گفت: واقعا هنوز از اتفاقاتی که در پرسپولیس افتاد شوکه شدم و باور نمی کردم این اتفاق بیفتد. مگر می شود از یک سوراخ چند بار گزیده شویم؟! استقلال Esteghlal و تراکتورسازی فصل گذشته محروم شدند و اتفاقی که برای پرسپولیس افتاده قابل توجیه نیست. امیدوارم مسئولان باشگاه پیگیر کار مهدی طارمی باشند و امیدوارم اتفاقات مثبتی رقم بخورد. به نظرم پرسپولیس با پتانسیلی که دارد، می تواند برابر الهلال برنده شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 309988 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟