اولین برد یاران رفیعی جنجال ساز شد

در آخرین بازی از هفته دوم لیگ ستارگان قطر دو تیم الاهلی و الخور در حالی مقابل هم صف آرایی کردند که سروش رفیعی با پیراهن شماره 7 در ترکیب الخور به میدان رفت به این امید که بتواند عملکرد پرانتقاد هفته نخست را جبران کند.

این بازی در نیمه اول با گل زیبایی که سروش رفیعی وارد دروازه الاهلی کرد با برتری 1-0 به سود الخور به پایان رسید غافل از این که در نیمه دوم به ثمررسیدن گل دوم الخور توسط مادیسون برزیلی به جنجالی بزرگ در قطر تبدیل خواهد شد.

در دقیقه 88 بازی وقتی که مهاجم الخور در محوطه جریمه الاهلی با کشیدگی پشت پا و عضلانی روبرو شد دروازه بان الاهلی برای کمک به او چارچوب دروازه را رها کرد که این فرصتی شد تا مادیسون از میانه میدان و با شوتی از فاصله 45 متری دروازه الاهلی را برای بار دوم باز کند تا این گل از دید بازیکنان رقیب ناجوانمردانه توصیف و درگیری هایی در پی داشته باشد.

رسانه های قطر امروز با تشریح اتفاقات رخ داده در این بازی سروش رفیعی و هم تیمی هایش را در صدر اخبار خود قرار دادند تا ستاره ایرانی به این شکل بیشتر از همیشه در تیررس اخبار قرار بگیرد و گل او به چشم بیاید. با این برد الخور توانست شکست هفته نخست را جبران و به وضعیت خود سرو سامان بدهد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 309369 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟