گسترشِ فوتبالِ تبریز

گسترش فولاد به عنوان یک باشگاه خصوصی در لیگ برتر در سال‌های گذشته بازیکنان زیادی را به فوتبال ایران معرفی کرده است. بها دادن به تیم های پایه و جذب بازیکنان جوان و آینده موضوعی بوده که در سال‌های قبل مورد توجه مسئولان گسترش فولاد قرار گرفته و امسال نیز این روند با معرفی چند بازیکن جوان دیگر ادامه دارد.

در سال های گذشته که فراز کمالوند هدایت گسترش فولاد را برعهده داشت،‌نفراتی مانند یوسف سیدی، امین درویشی، داریوش شجاعیان، علیرضا نقی‌زاده و... توانستند خود را به سطح اول فوتبال ایران برسانند و جزو بهترین‌های فوتبال تبریز لقب بگیرند. امسال با حضور لوکا بوناچیچ نیز از آنجایی که او به جوانان بها می‌دهد، چند بازیکن جدید به فوتبال معرفی شده‌اند.

در ترکیب تیم گسترش فولاد در لیگ هفدهم نفراتی مانند علیرضا ارجمندیان، علیرضا چراغعلی، حسین ابرقویی، محمد خرم الحسینی،‌عرفان افراز و ... حضور دارند که توانسته‌اند توانایی‌هایشان را به خوبی نشان دهند. از این بین چراغعلی و ارجمندیان بازیکنانی هستند که کمالوند پارسال آنها را به گسترش فولاد آورد اما بازی زیادی انجام دادند و امسال با نظر لوکا بیشتر در ترکیب تیمشان قرار می‌گیرند.

به نظر می‌رسد کارخانه بازیکن سازی گسترش فولاد همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد و در آینده نیز با ادامه این روند نفرات جوان زیادی به فوتبال تبریز و آذربایجان معرفی شوند. جوانانی‌ که می‌توانند در رده‌های ملی نیز نامی برای خود دست و پا کنند و به تیم‌های بزرگ هم انتقال یابند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 308760 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟