گلایه‌های گلساز برتر لیگ برتر بانوان

پس از بازی های لیگ برتر فوتبال بانوان ایران، تیم آینده سازان میهن نجف آباد موفق به کسب عنوان قهرمانی شد. تیمی که یکی از ستاره هایش موفق شد عنوان بهترین گلساز رقابت ها را از آن خود کند. الهام فرهمند، ملی پوش تیم آینده سازان در رابطه با اوضاع فعلی خود و تیمش گفت: من به طور انفرادی تمرینات خود را آغاز کردم. تمریناتی که قسمت اعظم آن مربوط به کارهای بدنی می شود. متاسفانه با توجه زمان آغاز رقابت ها که 14 مهر اعلام شده است هنوز نمی دانیم چه برنامه تمرینی در پیش داریم. البته با تمریناتی که در پیش دارم کاملا خودم را به بازی ها می رسانم اما امیدوارم هرچه سریعتر جمع شویم چرا که باید به هماهنگی لازم برسیم. 
الهام فرهمند در رابطه با اوضاع به هم ریخته مالی آینده سازان گفت: نمی دانم باید در این باره چه بگویم. دریافتی های فصل قبل بین 20 تا 30 درصد بوده و بدتر از همه اینکه کسی چیزی در این باره نمی گوید تا بدانیم چه اتفاقی خواهد افتاد. تنها چیزی که می دانیم این است که قرار است امروز زمینی دیده شود تا بازی های فصل بعد در آن برگزار شود و همینطور قرار است خوابگاه بازیکنان از نجف آباد به اصفهان منتقل شود. متاسفانه با وجود اینکه اغلب بازیکنان از جمله خود من قراردادی با تیم نداریم هنوز وضعیت قراردادها مشخص نیست.
او ادامه داد: واقعا شرایط فوتبال بانوان اصلا مساعد نیست و همین موضوع حال همه ما را خراب کرده است. امیدوارم مسئولان فکری به حال فوتبال بانوان کنند. بین تیم هایی که در رقابت ها حضور دارند تنها دو، سه تیم تمرینات خود را شروع کردند و تکلیف بقیه تیم ها هنوز مشخص نیست. ای کاش فدراسیون کاری کند چرا که از فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا نیز راه می افتد واقعا نماینده ایران باید با این وضعیت در رقابت ها حاضر شود؟ متاسفانه این اوضاع باعث شده تا به آینده فوتبال بانوان خوشبین نباشیم. تاکنون تنها یک تیم توانسته با اسپانسر خوبی که دارد به یارگیری مناسب بپردازد. 
هافبک تیم ملی فوتبال ایران درباره پیشنهاداتی که پس از پایان فصل دریافت کرد گفت: از لیگ برتر یکی دو پیشنهاد داشتم. از خارج هم چیزی تا حضور در یکی دو لیگ اروپایی مانند پرتغال نمانده بود ولی متاسفانه به دلیل اینکه ما از خودمان یک فیلم نداریم به راحتی از دست رفت. متاسفانه بازی های ما حتی به طور غیرمستقیم هم پخش نمی شود و همین موضوع هم اسپانسرها را از فوتبال بانوان دور کرده و هم به راحتی استعدادها را می خشکاند چرا که بازی های مان اصلا دیده نمی شود. 
فرهمند در پایان گفت: امیدوارم فدراسیون فوتبال و مسئولان حرف ما را بشنوند. حال فوتبال بانوان اصلا خوب نیست. اگر بخواهید قراردادهای بانوان را جمع ببندید شاید یک صدم قراردادهای آقایان هم نشود اما اصلا به آنها توجهی نمی شود. ما یک سال و نیم دیگر بازی های مقدماتی المپیک را در پیش داریم و با توجه به سرمایه هایی که داریم می توانیم المپیکی شویم اما فدراسیون و مسئولان باید به داد ما برسند تا با حداقل امکانات بتوانیم در بازی ها حضور پیدا کنیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 308381 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟