سینگ: با شکست پرسپولیس شرایط‌مان فوق‌العاده شد

امید سینگ درباره شرایط پارس جنوبی در آستانه بازی با سایپا که یک بازی مهم و سرنوشت ساز بعد برد مقابل استقلال Esteghlal برای آنها خواهدبود، اظهارداشت: خدا را شکر تمرینات خوبی را برای بازی با سایپا انجام داده و آماده این بازی هستیم. سایپا تیم خوبی است و مربی بزرگی مثل علی دایی دارد اما تمام هدف ما برد در این بازی و شکست حریف است. نتیجه‌گیری در این مسابقه با توجه به روحیه خوبی که از بازی با استقلال داریم برای ما مهم است و امیدوارم مقابل تیم جوان و قدرتمند سایپا با سه امتیاز از زمین خارج شویم.
هافبک پارس جنوبی درباره بازی هفته قبل شان مقابل استقلال که با برد این تیم پیش‌بینی‌ها در مورد تیم تارتار و شکست این تیم در جم درست از آب درآمد، گفت: بازی با استقلال و پرسپولیس قطعا سخت است چون همیشه این تیم ها چه اول و چه آخر جدول باشند خوب هستند و این بازی ها شرایط خاص خودش را دارد. قبلا هم گفته بودم استقلال بازی سختی در جم پیش رو خواهد داشت و دیدید که بازی برای آنها با حضور هواداران مان چه جو سنگینی داشت. استقلال خوب بازی کرد اما از آن بهتر آنالیز کادرفنی ما بود که حسابی جواب داد. دیدید که 10 نفره شدیم و با اینکه کارمان سخت شد اما بازهم با تلاش بچه ها موقعیت گلزنی داشتیم و می‌توانستیم تعداد گل‌های‌مان را بیشتر کنیم. خدا را شکر تیمی منسجم هستیم که هر لحظه توانایی این را داریم که تلاش‌مان را دو برابر کنیم.
وی درباره حاشیه های به وجود آمده در این بازی برای خودش که گفته شد تارتار از دست او بابت از دست دادن موقعیت ها ناراحت بوده و به او گلایه کرده است، تصریح کرد: خدا را شکر در بازی با استقلال عملکرد خوبی داشتم و با تلاش و دویدن های زیادم به تیم کمک کردم. توپ های زیادی زدم که در لحظه آخر گل نشد چون حسینی واقعا خوب عمل کرد و چند تک به تک من و دیگر بازیکنان تیم را گرفت. من در تک به تک شدن با دروازه‌بان حریف بهترین تصمیم را می‌گیرم اما در این بازی هرچه زدم گلر استقلال گرفت و توپ هایم بیرون از چارچوب نبود. به هر حال شاید در آن صحنه پاس می‌دادم تصمیم بهتری بود و توپ ها به گل تبدیل می‌شد که این مسایل اسباب ناراحتی را پیش آورد با این حال گل نزدم اما بازی خوبی داشتم.
هافبک پارس جنوبی جم درباره پنالتی بازی با استقلال که به نظر می رسید بابت از دست دادن پنالتی در بازی با سپاهان تارتار اجازه ضربه را به او نداده و از همین رو به خاطر این مساله ناراحت شده، گفت: دوست داشتم در این بازی این پنالتی را بزنم چون پنالتی زن اول تیم هستم اما در این بازی شرایط سخت بود و چون توپ‌هایم گل نشده بود کادرفنی ضربه را به فرشاد سالاروند سپرد. به نظرم دلیل آقامهدی منطقی بود و من هم اگر جای تارتار بودم همین کار را می‌کردم. وقتی هم فرشاد خواست پنالتی بزند خیلی دعا کردم که گل شود که خدا را شکر گل شد و با اقتدار بردیم.
سینگ در پاسخ به این سوال که در جلسه تارتار با او چه گذشت و گویا این مربی خیلی از دست او عصبانی بوده و حتی تهدید به جریمه کردنش کرده بوده، اظهار داشت: بحث ناراحتی نبود. تارتار سرمربی من است و از سال گذشته تا به حال خیلی برای من زحمت کشیده و هر کاری که بخواهد برای جبران لطف او انجام خواهم داد چون باورم این است بعد از خدا اگر در چنین جایگاهی هستم به خاطر حمایت‌های تارتار و تلاش‌های خودم بوده است. بعد از بازی آقا مهدی با من صحبت کرد و نکات لازم را به من یادآوری کرد تا در بازی های بعد بهتر و بیشتر در خدمت تیم باشم.
سینگ درباره صدرنشینی پارس جنوبی جم با شکست پرسپولیس مقابل پیکان و فاصله گرفتن آنها با پرسپولیس مدعی گفت: خدا را شکر شرایط فوق‌العاده است و بهتر از این نمی‌شود. اگر بچه ها مغرور نشوند و با همین اتحاد تیمی که داریم و شعارمان ریاضت، رفاقت و سعادت است و مدام با تارتار سر تمرین‌ها آن را تکرار می‌کنیم می‌توانیم نتیجه بگیریم و حالا دیگر به قهرمانی فکر کنیم. یک مساله دیگر که در این مسیر واقعا به ما کمک می کند، بحث هواداران پارس جنوبی جم است که همیشه چه موقع تمرینات و چه موقع بازی ها کنار ما و همراه بازیکنان ما هستند. امیدوارم بتوانیم برای آنها سنگ تمام بگذاریم و آنها را همیشه خوشحال کنیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 308339 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟