آزادی امشب جهنم استقلال است یا ذوب‌آهن؟

برنامه دوشنبه شب نود بی تردید روز شکست بزرگ استقلال Esteghlal بود، روزی که مدیرعامل، عضو هیئت رییسه، سرمربی و کاپیتان استقلال علیه هم مصاحبه کردند و ماکت کوچکی از اتفاق هایی که از فصل گذشته در این باشگاه در حال رخ دادن است را به هواداران تیم شان نشان دادند.
هواداران استقلال در این روزها بسیار از این اتفاق ها عصبانی هستند و این موضوع را در صفحه های اجتماعی به خوبی نشان داده اند، شاید به همین دلیل هم باشد که مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش Sport و جوانان مجبور شد صفحه خود را به صورت خصوصی در بیاورد و البته پیج رسمی استقلال مجبور شد کامنت های خود را ببندد.
این ها همه نتیجه اعتراض هواداران در صفحه های اجتماعی بود اما امشب شبی است که آنها در فضای واقعی هم می توانند نشان بدهند چقدر از سرمربی تیم شان و البته مدیران باشگاه عصبانی هستند، شاید به همین دلیل هم باشد که بازی امشب استقلال برابر ذوب آهن یکی از حساس ترین بازی های آبی ها در سال های گذشته است.
هواداران استقلال که در این سال ها همیشه بازی ها را برای حریفان شان جهنم کرده اند، حالا نقشی متفاوت می توانند بازی کنند، نقشی که شاید همه در استقلال از ایجاد آن هراس دارند.
امروز رسانه رسمی باشگاه استقلال از هواداران این تیم دعوت کرد که ساعت 20 امشب در ورزشگاه آزادی Freedom حضور داشته باشند اما هنوز مشخص نیست آیا آنها امشب استادیوم آزادی را برای تیم شان جهنم خواهند کرد یا برای ذوب آهن؟
آنچه مسلم است هواداران استقلال به شدت عصبانی هستند و امشب برای اولین بار بعد از اتفاق های برنامه نود منصوریان با آنها روبرو می شود، کسانی که روزی او را سرمربی استقلال کردند و حالا می توانند باعث استعفای زود هنگامش شوند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 308243 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟